Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش یونایتد برای جذب دمبله

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.01.2022
عضو شوید
منچستریونایتد قصد دارد که در بازار زمستانی برای جذب عثمان دمبله اقدام نماید.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد برنامه ریزی کرده که برای جذب عثمان دمبله در این ماه اقدام نماید زیرا گفته می‌شود این بازیکن فرانسوی پس از شکست مذاکراتش بر سر تمدید با بارسلونا، در تلاش خروج از این تیم است.
قرار داد دمبله با بارسا در پایان فصل ختم می‌شود و طبق گزارش‌ها، بارسا به این وینگر گفته که با رد آخرین پیشنهاد باید این تیم را ترک کند.
حالا رسانه اسپورت مدعی شده که منچستریونایتد مایل است این وینگر را در بازار فعلی به خدمت بگیرد اما حاضر نیست مبلغی را برای انتقال وی پرداخت نماید.
به اساس این گزارش، بارسا با 20 میلیون می‌خواهد از دمبله رهایی یابد و او را به یونایتد و نیوکاسل پیشنهاد داده است. با این حال، تیم‌های یوونتوس، چلسی و بایرن مونیخ نیز از جمله علاقمندان به او هستند.
دمبله در این فصل تنها 6 بازی در لیگ انجام داده و دو پاس گل نیز ارائه کرده است. این بازیکن فرانسوی در طول دوران حضورش با کاتالان‌ها با مصدومیت دست و پنجه نرم کرد و از زمان پیوستن به این باشگاه در سال 2017، تنها 130 بازی در تمام رقابت‌ها انجام داده است.
منچستریونایتد به دنبال تقویت گزینه‌های هجومی خود است زیرا باشگاه احتمال داده می‌‌شود که آنتونی مارسیال در این ماه جدا شود. زیرا گفته می‌شود که مارسیال از کمبود زمان بازی زیر نظر رانگنیک ناامید است و او برای جدایی از باشگاه تلاش می‌کند.
در همین حال از سویا به عنوان تیم علاقمند به وی یاد می‌شود که دوست دارد او را به صورت قرضی به خدمت بگیرد اما شیاطین سرخ به دنبال یک قرارداد دائمی هستند.
متئو آلمانی مدیر فوتبال بارسلونا تاکید کرد که دمبله اگر تمایلی به تعهد آینده‌اش به بلوگرانا ندارد، باید باشگاه را ترک کند.

او گفت: "ما گفتگوها را با ایجنت دمبله در ماه جولای آغاز کردیم. شش یا هفت ماه از آن زمان می‌گذرد که در آن صحبت کردیم و بارسلونا پیشنهادات مختلفی ارائه کرد. ما سعی کرده‌ایم راهی پیدا کنیم که بازیکن در کنار ما بماند. پیشنهاداتی ارائه شده که به طور سیستماتیک توسط عوامل او رد شده است. حالا یازده روز قبل از ورود به فاز نهایی قراردادش، باشگاه متوجه شده که بازیکن نمی‌خواهد تمدید کند و به پروژه بارسلونا متعهد نیست."

به او و عواملش گفته شده که باید از این تیم جدا شود و قبل از 31 جنوری به دنبال انتقال باشند.

آلمانی اضافه کرد: "وضعیت ورزشی که توسط مربیان ما ارزیابی می‌شود این است که ما نمی خواهیم بازیکنی داشته باشیم که در این پروژه عضویت نداشته باشد. و انتخاب نشدن نتیجه کل این فرآیند است. این باشگاه نیست که باید این چیزها را تعیین کند، این مربی است. و او از حمایت کامل ما برخوردار است زیرا به نظر ما یک نگرش کاملاً منسجم است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала