Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حذف عجیب (نائومی اوزاکا) مدافع عنوان قهرمانی استرالیا اوپن + عکس

© REUTERS / Loren ElliottЯпонская теннисистка Наоми Осака позирует с трофеем во время фотосессии в Королевском ботаническом саду в Мельбурне
Японская теннисистка Наоми Осака позирует с трофеем во время фотосессии в Королевском ботаническом саду в Мельбурне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.01.2022
عضو شوید
نائومی اوزاکا مدافع عنوان قهرمانی مسابقات گرنداسلم استرالیا در دور سوم رقابت‌ها شکست خورد و حذف شد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در دور سوم از مسابقات گرنداسلم استرالیا، لحظات پیش نائومی اوزاکای جاپانی برابر آماندا آنیسیموا شکست خورد و خیلی زود با این جام خداحافظی کرد.
تنیسور جااپانی که پس از دو وقفه بزرگ در فصل (برای حفظ سلامت روان) به بازی‌ها برگشته بود، در دور اول خیلی راحت حریف‌اش را زمین‌گیر کرد اما در دور سوم گویا حریف آنیسیمووای 20 ساله نبود و ستاره جوان که فرم فوق العاده‌ی دارد، اوزاکا را در 2-1 شکست داد.
ستاره آمریکایی ست اول را 6-4 واگذار نمود اما در دو ست متوالی 6- و 7-6 برنده شد.
گفتنی‌ست که آنیسیموا پیش از این در 17 سالگی گام به نیمه نهایی اوپن فرانسه گذاشته بود، اما پس از مرگ پدر و مربی‌اش کنستانتین در اواخر سال 2019؛ روند خوب‌اش به هم خورد.
او فعلا در رده 60 جهان قرار دارد اما در سال 2022 از مسابقات ورم‌اپ تا کنون شکست نخورده و یکی از درخشان‌ترین شانس‌های این مسابقات است.
امروز اگر اوزاکا برنده می‌شد دیدار حساسی برابر بارتی (زن شماره یک تنیس جهان)‌ داشت اما اکنون آنیسیموا حالا حریف این قهرمان استرالیایی شده است.
این در حالی‌ست که بارتی تا کنون بدون دردسر بوده و حریفان‌اش را پیش از این 2-0 شکست داده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала