Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

روزنامه‌های اسپانیا؛ حذف بارسا و گل‌زنی هازارد روی جلد روزنامه‌های اسپانیا + عکس

© AFP 2023 / OZAN KOSEA person walks past a newspaper stand showing their front pages bearing headlines concerning diplomatic tensions between Turkey and The Netherlands, on display in Istanbul on March 13, 2017
A person walks past a newspaper stand showing their front pages bearing headlines concerning diplomatic tensions between Turkey and The Netherlands, on display in Istanbul on March 13, 2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.01.2022
عضو شوید
روزنامه‌های امروز اسپانیا به بازی‌های دیشب بارسلونا و رئال مادرید در جام حذفی اسپانیا اشاره کرده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ روزنامه‌های اسپانیا چاپ امروز؛ بازی‌های دیشب رئال مادرید برابر الچه و بارسلونا برابر بیلبائو را روی جلد برده‌اند و در پیوند به انتقال دمبله نیز پرداخته اند.
شب قبل بارسا در مصاف با بیلبائو 3-2 شکست خورد و حذف شد اما رئال مادرید به سختی با گل ادن هازارد از سد الچه گذشت و راهی دور بعد شد.
روزنامه‌ی آ اس (مادرید) | بالاخره هازارد
این روزنامه عکسی از هازارد را روی جلد برده که شب قبل گل پیروزی بخش و جواز صعود رئال مادرید را به ثمر رساند.
روزنامه‌ی اسپورت (بارسلون) | شکست در بیلبائو، بازگشت مادرید، جنگ با دمبله...
روزنامه‌ی چاپ کاتالان پیروزی رئال در زمین الچه را روی جلد برده و اما در مهم‌ترین عناوین‌اش شکست بارسلونا در برابر بیلبائو و حذف از جام حذفی و نیز جنگ سران بارسا با دمبله را نیز نوشته است.
روزنامه‌ی مارکا (مادرید) | هازارد؛ درست سر وقت
ادن هازارد در نهایت با نمایشی عالی به ترکیب رئال‌مادرید برگشت. او به الچه گل زد تا رئال با کامبک به مرحله بعد جام‌حذفی صعود کند.
روزنامه موندودیپورتیوو (بارسلون) | شکسته و دمبله
ماجرای عثمان دمبله باعث شده اتحادیه بازیکنان به بارسلونا معترض شود. در همین شب بارسلونا با شکست از بیلبائو از جام‌حذفی حذف گردید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала