Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستارۀ خط حمله اینتر، دربی میلان را از دست داد

© Youtube.comإنتر ميلان
إنتر ميلان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.01.2022
عضو شوید
باشگاه اینترمیلان با انتشار بیانیۀ در مورد مصدومیت خواکین کورئا وضاحت داد و غیبت وی در دربی میلان را تایید کرد.
به گزارش اسپوتنیک، اینترمیلان چهارشنبه شب گذشته در ورزشگاه سن‌سیرو میزبان امپولی در چهارچوب رقابت‌های کوپا ایتالیا بود و موفق شد حریف را در پایان 120 دقیقه با نتیجه 2-3 شکست دهد و راهی مرحله بعد شود.
در جریان این بازی خواکین کورئا مهاجم نراتزوری مصدوم شد و با چشمان اشک‌بار زمین بازی را ترک کرد. رسانه‌های ایتالیایی با توجه به وضعیت بازیکن هنگام خروج از زمین اعلام کردند که مصدومیت او جدی است و ممکن مدت طولانی از میادین به دور باشد.
باشگاه اینترمیلان امروز در مورد مصدومیت ستاره آرجانتینی‌اش جزئیات داد و نگرانی هواداران را برطرف کرد. در بیانیۀ نراتزوری آمده است که مصدومیت کورئا کشیدگی درجه 2 عضله فلکسور پای چپ است و داکتران پس از معایتات گفته اند که وی حداقل دوهفته از میادین به دور خواهد بود.
به این ترتیب کروئا، دیدار فردا شب برابر ونیزیا و دیدار هفته بعدی برابر میلان را از دست خواهد داد و سیمئونه اینزاگی، در دربی میلان یکی از ستاره‌های مهم خودش را در اختیار نخواهد داشت.
اینترمیلان در حال حاضر با 50 امتیاز در صدر جدول سری‌آ قرار دارد و آث میلان با دو امتیاز کمتر در تعقیب این تیم قرار دارد و دربی میلان می‌تواند تا جایی سرنوشت قهرمان را مشخص کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала