Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای عجیب ستاره سیتی: قهرمانی در لیگ برتر دشوارتر از لیگ قهرمانان است

© REUTERSManchester City, Etihad Stadyumu
Manchester City, Etihad Stadyumu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.01.2022
عضو شوید
کایل واکر مدافع راست منچسترسیتی معقتد است که قهرمانی در لیگ برتر انگلستان نسبت به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، دشوار است.
به گزارش اسپوتنیک، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، رویای مالکان عرب باشگاه منچسترسیتی است و آن‌ها با صرف هزینه‌های هنگفت و جذب برترین مربیان و بازیکنان جهان به دنبال رسیدن به آن هستند اما هر سال به نحوی در آن شکست خورده و ناکام می‌مانند.
این تیم فصل گذشته به دیدارنهایی راه‌یافت اما در برابر چلسی شکست خورد و موفق نشد تا این عنوان را از آن خود کند.
سیتی در لیگ برتر اما درخشان بوده و توانسته 5 بارعنوان قهرمانی را در یک دهه آخر کسب کند و چند بار هم از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.
با این حال کایل واکر مدافع راست منچسترسیتی معقتد است که قهرمانی در لیگ برتر انگلستان نسبت به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، دشوار است.

وی که امیدوار است قبل از بازنشستگی به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یابد، در این مورد به ویب سایت سیتی گفت:" لیگ قهرمانان عنوانی است که باشگاه به آن نیاز دارد. ما باید بتوانیم لیگ قهرمانان را نیز فتح کنیم. ما پارسال در آستانه فتح این تورنمنت بودیم، اما تیم بهتر در روز فینال پیروز شد. صادقانه احساس می‌کنم که شرایط لیگ برتر با 38 دیدار که در طول فصل انجام می دهید متفاوت و البته دشوارتر است. در لیگ قهرمانان با انجام 13 بازی به فینال می‌رسید. من امسال به دنبال قهرمانی در لیگ برتر هستم و لیگ قهرمانان اروپا هدفی است که شما رویای رسیدن به آن را دارید و من امیدوارم امسال بتوانم رویاهایم را محقق کنم."

واکر که در حال حاضر 31 سال سن دارد، تا سال 2024 با منچسترسیتی قرارداد دارد و با توجه به شرایط این تیم و ستاره‌هایی که سیتیزن‌ها دارند، ممکن است این تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و ضمن رسیدن ستاره انگلیسی به رویایش، سیتی نیز نخستین قهرمانی خود را تجربه کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала