Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انصراف دو تیم لیگ برتری از جذب هالند؛ لالیگا مقصد نهایی ستاره نروژی

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.01.2022
عضو شوید
گزارش‌ها می‌رساند که منچستریونایتد و منچسترسیتی از جذب ارلینگ هالند منصرف شده‌اند و با این حال مقصد نهایی وی اسپانیا خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند ستاره نروژِی دورتموند، یکی از مهاجمانی است که همه‌ تیم‌های مطرح اروپا به دنبال او هستند و آرزو دارند این ماشین گُلزنی را به خدمت بگیرند.
در این میان رقابت‌ اصلی میان منچستریونایتد، منچسترسیتی، بارسلونا و رئال مادرید از چندی قبل شکل گرفته بود و بسیاری از کارشناسان معتقد بودند که ستاره نروژی به یکی از این تیم‌ها خواهد پیوست.
با این حال ESPN، مدعی شده که دو تیم شهر منچستر از جذب این بازیکن منصرف شده‌اند و مقصد نهایی هالند یکی از میان تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید خواهد بود.
در گزارش ESPN، آمده است که سیتی با جذب جولیان آلوارز از ریورپلاته، قید به خدمت گرفتن هالند را زده‌است و می‌خواهد از مهاجم آرجانتینی در فصل جدید در نوک حمله استفاده کند.
منچستریونایتد نیز به دلیل این که هالند دوست دارد به رئال مادرید برود، از جذب این بازیکن منصرف شده است و برنامۀ برای به خدمت گرفتن وی ندارد.
با انصراف این دو تیم مطرح از حذب هالند، شانس بارسلونا و رئال مادرید برای به خدمت گرفتن ستاره نروژی نیز افزایش خواهد یافت و هر دو باشگاه می‌تواند با فشار کمتری هالند را جذب کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала