Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینترمیامی به دنبال به خدمت گرفتن سوارز

© REUTERS / Juan MedinaФутболист Луис Суарес во время празднования 2 гола в матче между командами Атлетико и Валенсия
Футболист Луис Суарес во время празднования 2 гола в матче между командами Атлетико и Валенсия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.01.2022
عضو شوید
باشگاه اینترمیامی که مالک آن داوید بکهام اسطوره فوتبال انگلستان است، لوئیز سوارز را زیر نظر دارد و می‌خواهد این مهاجم اروگوئه‌ای را به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد لوئیز سوارز با اتلتیکومادرید تا پایان فصل اعتبار دارد و این بازیکن در صورتی که تمدید نکند، در پایان فصل آزاد خواهد بود.
با توجه به همین موضوع باشگاه‌های زیادی به مهاجم اروگوئه‌ای دارند که می‌تواند به الهلال عربستان سعودی، استون ویلا و نیوکاسل انگلستان اشاره کرد.
در تازه‌ترین مورد، پدرو براوو در برنامه‌ی الچرینگیتو مدعی شده که باشگاه اینترمیامی که مالک آن داوید بکهام اسطوره فوتبال انگلستان است، به مهاجم اتلتیکومادرید علاقه نشان داده و می‌خواهد این بازیکن را به خدمت بگیرد.
باشگاه اینترمیامی که اخیراً بلیز متئودی را از دست داد و گونزالو هیگواین نیز در آستانۀ بازنشستگی قرار دارد، به دنبال تقویت ترکیب خودش است و می‌خواهد یک مهاجم باتجربه و گُلزن به خدمت بگیرد.
سوارز گزینۀ مناسب برای اینترمیامی محسوب می‌شود و این تیم تلاش خواهد کرد تا قبل از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی، این بازیکن را به خدمت بگیرد.
گفته می‌شود که سوارز علاقه‌مند به ترک اتلتیکومادرید در زمستان نیست و ترجیح می‌دهد تا در تابستان آینده به صورت رایگان از این باشگاه جدا شود.
این در حالی‌ست که استیون جرارد سرمربی استون ویلا که زمانی با وی در لیورپول هم‌بازی بود، تلاش دارد تا سوارز را قانع سازد تا به این تیم بپیوندد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала