Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رانگ‌نیک به رونالدو: مربی شو!

© REUTERS / Phil NobleИгрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом»
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.01.2022
عضو شوید
رالف رانگنیک سرمربی موقت آلمانی منچستریونایتد به کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره‌ی پرتگالی پیشنهاد داد تا پس از پایان فوتبالش، وارد دنیای سرمربیگری شود.
به گزارش اسپوتنیک، در جریان پیروزی سه بر یک شیاطین سرخ مقابل برنتفورد، اتفاقات ناگواری رقم خورد تا دوباره فضای منچستریونایتد ملتهب شود.
در دقیقه 70 این بازی، رونالدو تعویض شد و جای خود را به هری مگوایر داد، اما ستاره سابق رئال مادرید اصلا از این موضوع استقبال نکرد و ناراحتی‌اش را آشکارا نشان داد.
به نقل از سایت گل، رانگنیک در این باره گفت:

"من فکر نمی‌کنم کریستیانو قصد بی ادبی یا به چالش کشیدن مرا داشت. شاید بابت تعویض شدنش بیش از حد احساسی رفتار کرد. اگر شما به رفتارش با سرالکس فرگوسن، مائوریسیو ساری و ... نگاه کنید، متوجه می‌شوید که همه چیز یکسان است و اصلا ربطی به جدال به سرمربی ندارد. او همیشه می‌خواهد در زمین حضور داشته باشد و گلزنی کند."

چرا او را بجای بازیکنان جوان تعویض کردم؟ "جوابش واضح است و 5 دقیقه بعد راشفورد با گلزنی نشان داد که چرا باید رونالدو تعویض شود و بازیکنان جوان در زمین باقی بمانند.

"فکر می‌کنم در یک مقطع زمانی کریستیانو مربی خواهد شد، شاید در یک الی دو سال آینده یا شاید در 10 سال دیگر. من او را بابت کارش سرزنش نمی‌کنم، اما شاید بهتر باشد دیگر در مقابل دوربین‌ها چنین کاری انجام ندهد. رونالدو در آینده به مربی قابلی تبدیل خواهد شد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала