Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیتی مهاجم آرجانتینی را از چنگ بارسا ربود + عکس

© REUTERS / Amanda PerobelliИгроки сборных Аргентины и Бразилии во время Кубка Америки в Рио-де-Жанейро
Игроки сборных Аргентины и Бразилии во время Кубка Америки в Рио-де-Жанейро  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.01.2022
عضو شوید
باشگاه منچسترسیتی به توافق نهایی با جولیان آلوارز مهاجم آرجانتینی ریورپلاته دست یافته است و این بازیکن را با 21 میلیون یورو به خدمت خواهد گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، جولیان آلوارز مهاجم جوان آلبی سلسته، در بیست بازی برای این تیم، هفده گل به ثمر رسانده و هفت پاس گل نیز به نام خود به ثبت رسانده است و همین موضوع سبب شده تا همه کارشناسان آیندۀ درخشانی را برای او پیش‎‌بینی کنند.
اخیراً باشگاه بارسلونا نماینده خود را به کشور آرجانتین فرستاد تا در مورد خرید مهاجم جوان باشگاه ریورپلاته مذاکره کند. این بازیکن 21 ساله به دلیل درخشش در تیم باشگاهی و تیم ملی توجه کاتالان‌ها و چند باشگاه مطرح دیگر را به خود جلب کرده بود.
با این حال به نظر می‌رسد که سران سیتی همه را غافل‌گیر کرده‌اند و در مراحل نهایی جذب آلوارز قرار دارند. بر اساس گزارش های متعدد رسانه‌ها در انگلیس و آرجانتین، سیتی قراردادی را به ارزش 21 میلیون پوند به ریورپلاته ارائه داده و با مهاجم جوان آرجانتینی نیز به توافق نهایی دست یافته است.
گفته می‌شود که قرارداد بین طرفین طی روزهای آینده به امضأ خواهد رسید اما این بازیکن در پایان فصل به جمع سیتیزن‌ها اضافه خواهد شد.
سیتی پس از جدایی آگوئرو مهاجمی جذب نکرده بود و تابستان گذشته تلاش‌هایی برای به خدمت گرفتن هری کین انجام داد که نتیجۀ مثبتی در پی نداشت.
مدیران این تیم قصد دارند در کنار آلوارز، برای جذب ارلینگ هالند نیز تلاش‌هایی انجام دهند و می‌خواهند تا در تابستان آینده دو مهاجم گُلزن در ترکیب داشته باشند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала