شب‌نشینی‌های خوشحال سادات در باشگاه شبانه لندن

© Photo / وزارت داخله افغانستانجنرال خوشحال سادات، معین وزارت امور داخله افغانستان
جنرال خوشحال سادات، معین وزارت امور داخله افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.01.2022
عضو شوید
معین امنیتی پیشین وزارت مور داخله افغانستان شنبه شب در یکی از گران ترین باشگاه های شبانه لندن دیده شده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از آماج، جنرال خوشحال سادات،‌ معین امنیتی پیشین وزارت داخله افغانستان و از چهره‌های نزدیک به اشرف غنی، شنبه شب در یکی از گران‌ترین کلب‌های شبانه در محله اعیان‌نشین میفر لندن دیده شده است.
پویان مختاری، آوازخوان ایرانی مقیم لندن،‌ که از او به‌عنوان مسئول یک سایت شرطبندی نام برده می‌شد، ویدیوهایی از این شب‌نشینی اشرافی در کلب انابل را در اینستاگرام خود منتشر کرده است.
کلب انابل (Anabel's Club) یکی از گران‌ترین و مجلل‌ترین باشگاه‌های شبانه مرکز لندن است که چهره‌های سرشناس دنیای مُد،‌ موسیقی و سینما از آن استفاده می‌کنند.
سادات را در این شب‌نشینی اشرافی،‌ چند تاجر و سرمایه‌دار دیگر افغانستانی، از جمله منصور مجید همراهی می‌کردند. آقای مجید پیشتر در صفحه فیسبوک خود،‌ از ورود جنرال سادات به دنیای تجارت خبر داده بود.
معلوم نیست معین امنیتی پیشین وزارت داخله در حکومت اشرف غنی،‌ چه مقدار سرمایه وارد دنیای تجارت کرده و این پول را ازکجا آورده است.
نام جنرال سادات ماه گذشته برای اولین بار پس از فرار از کابل بر سر زبان‌ها افتاد. او در آن زمان در یک سخنرانی در دانشگاه آکسفورد که واکنش‌های گسترده‌ای داشت گفت: بسیاری از مشکلات افغانستان از حکومت حامد کرزی شروع شد که به گفته او در آن قبیله پشتون به حاشیه رانده شد.
دو چهره دیگر که در ویدیوهای منتشر شده در اینستاگرام پویان مختاری، دور میز خوشحال سادات دیده می‌شوند، پامیر پتنگ و خواهرش دیوه پتنگ هستند.
پامیر پتنگ در حکومت اشرف غنی،‌ رئیس عمومی صندوق ملی مالی افغانستان بود.
دیوه پتنگ، از افغانستانی های مقیم لندن هم که در حکومت پیشین از حامیان سرسخت اشرف غنی بود و با تلوزیون ملی افغانستان همکاری می‌کرد، اخیراً در یک اتاق گفتگوی توییتری (Space) به میزبانی حامیان طالبان، خواهان حمایت از رژیم این گروه شد و گفت دولت فعلی بر اساس فرهنگ و ارزش‌های افغانستان است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала