Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غیبت جوکوویچ به سود مدودف؛ شانس قهرمانی تنیسور روس دو برابر شده است

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر دانیل مدودف
دانیل مدودف - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.01.2022
عضو شوید
دانیل مدودف که در مسابقات آزاد آمریکا موفق به شکست نواک جوکوویچ شد، حالا در غیاب حریف صربستانی شانس بالایی برای قهرمانی در مسابقات تنیس آزاد آسترالیا دارد و می‌تواند این عنوان را از آن خود کند.
به گزارش اسپوتنیک، تقریباً هر کارشناس و طرفدار تنیس به این باور است که رقابت‌های آزاد تنیس استرالیا، بدون نواک جوکوویچ، مرد شماره 1 تنیس جهان، برای سایر تنیسوران ساده‌تر است و آن‌ها شانس زیادی برای قهرمانی در این رقابت‌ها دارند.
فوق ستاره صربستانی 9 بار قهرمان این مسابقات شده است، از سال 2007 به رکورد خیره کننده 82-6 در ملبورن پارک می بالد و هر بار که پا به راد لاور آرنا می‌گذارد یکی از محبوب ترین‌هاست و سایر ورزشکاران شانس اندکی برای پیروزی در برابر او دارند.
اما غیبت این بازیکن که به دلیل واکسینه نشدن، ویزایش لغو شد، بیشتر از هر کس دیگر به سود دانیل مدودف روس است و شانس قهرمانی این تنیسور 25 ساله در نبود مرد شماره 1 تنیس جهان دو برابر شده است.
مرد شماره 2 تنیس جهان، حتی با حضور جوکوویچ شانس قهرمانی داشت زیرا در مسابقات تنیس آزاد آمریکا موفق به شکست حریف صرب شد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
حالا که کسی از این تنیسور جوان بالاتر نیست، او می‌تواند با اندکی دقت و تلاش قهرمانی را از آن خود کند و بازیکنانی چون نادال، استفانوس تسیسیپاس، دومینیک تیِم و ماتو بریتینی شانس اندکی برای پیروزی در برابر ستاره روس دارند.
از سویی هم از ابتدای سال 2018، مدودف از همه بازیکنان در مسابقات برد بیشتر داشته و حضورش در فینال‌ها، کسب عناوین و درخشش در زمین‌ها سخت پُر رنگ‌تر بوده‌است.
مدودف که در سن 25 سالگی، جوانترین قهرمان فعال گرند اسلم‌ها است، در قالب تیمی نیز از موفقیت زیادی برخوردار بوده است. او سال گذشته روسیه را در هر دو جام ATP و دیویس کاپ به پیروزی رساند و بخشی از تیم اروپا بود که 14-1 بر جام لیور چیره شد.
حالا دیده شود که مدودف از راند چهارم رقابت‌های تنیس آزد آسترالیا پیش خواهد رفت و در نهایت قهرمان این مسابقات خواهد شد یا خیر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала