Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هزینۀ 213 میلیونی بارسا برای بازیکنانی که در اورتون و استون ویلا توپ‌ می‌زنند

© AP Photo / Michael Sohnبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.01.2022
عضو شوید
باشگاه بارسلونا 213 میلیون یورو را بالای بازیکنانی مصرف کرده‌است که در حال حاضر برای دو تیم لیگ برتری اروتون و استون ویلا توپ می‌زنند.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا یکی از بدترین باشگاه‌ها از نظر فعالیت نقل‌وانتقالاتی در یک دهه گذشته بوده است و پس از جدایی نیمار، این تیم بازیکنانی را با هزینه‌های گزاف خریده است که هرگز برای این تیم ندرخشیده‌اند.
از بدترین خریدهای این باشگاه برای پُر کردن جای خالی نیمار‌ می‌توان به فیلیپه کوتینیو، عثمان دمبله و مالکوم اشاره کرد که هیچ‌کدام نتوانستند در ترکیب بلوگرانا بدرخشند.
در کمال تعجب سران بارسا نزدیک به 213 میلیون یورو را بالای بازیکنانی مصرف کرده‌اند که در حال حاضر برای دو تیم لیگ برتری اروتون و استون ویلا توپ می‌زنند.
رسانه‌های انگلیسی در خبری‌ به مناسبت تقابل استون ویلا و اورتون، به بررسی بازیکنانی چون کوتینیو، آندره گومز، لوکاس دینیه و یری مینا پرداخته و مشخص شده که بارسا بیشتر از 200 میلیون برای این چهار بازیکن پرداخته که در حال حاضر در دو تیم نچندان مطرح لیگ برتر بازی می‌کنند.
بارسا برای کوتینیو حدود 145 میلیون، برای آندره گومز حدود 35 میلیون یورو، برای مینا 11.8 میلیون یورو و برای دینیه حدود 16.5 میلیون یورو پرداخته و در مجموع 213 میلیون یورو برای بازیکنان هزینه کرده که هرگز از آن‌ها سود مورد نظر را نبرده‌است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала