Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیش‌تازی رئال و خروج یونایتد از دوئل جذب هالند

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.01.2022
عضو شوید
گفته می‌شود که ارلینگ هالند تمایلی برای حضور در منچستریونایتد ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از ای‌اس‌پی‌ان، منچستریونایتد در سه فصل اخیر بارها با ارلینگ هالند مرتبط بوده است.
اوله گونار سولسشر در جنوری ۲۰۲۰ زمانی که مهاجم گلزن نارویایی به بوروسیا دورتموند رفت نتوانست بازیکن هموطنش را به خدمت بگیرد و انتظار می رود تابستان امسال بچه غول تیم آلمانی را ترک کند.
در پایان فصل بند فسخ ۷۵ میلیون یورویی (۶۴.۲ میلیون پوند) هالند فعال می شود، اما ESPN ادعا می کند که او به اولدترافورد نخواهد رفت.
رئال مادرید پیشتاز کنونی است و منچسترسیتی نیز مدعی واقع بینانه در این دوئل است؛ اما هالند تمایلی به رفتن به یونایتد ندارد.
این گزارش ادعا می کند که هالند با توجه به ابهامات موجود در باشگاه، یونایتد را گزینه مناسبی نمی بیند، به ویژه اینکه چه کسی سرمربی فصل آینده خواهد بود.
هالند در این فصل بار دیگر با ۲۲ گل در ۱۹ بازی در تمام مسابقات آتش بازی راه انداخته است.
در همین حال یونایتد به یک مهاجم میانی جوان برای درازمدت نیاز دارد زیرا کریستیانو رونالدو و ادینسون کاوانی به ترتیب ۳۷ و ۳۴ ساله هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала