Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاهش دستمزد رونالدو در صورت نرسیدن یونایتد به لیگ قهرمانان اروپا

© Sputnik / Антон Денисовرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.01.2022
عضو شوید
منچستریونایتد در صورتی که موفق به صعود به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نشود، دستمزد رونالدو کاهش خواهد یافت.
به گزارش اسپوتنیک، با وجود اخراج اوله گونار سولسشایر از هدایت منچستریونایتد، این تیم روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و رالف رانگنیک آلمانی موفق نشده تا شیاطین سرخ را به روزهای اوجش برگرداند.
این تیم در حال حاضر با 35 امتیاز در رده هفتم جدول لیگ برتر انگلستان قرار دارد و شانسی برای کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها ندارد. سرمربی موقت یونایتد تمامش تلاش خود را دارد تا تیمش در جمع 4 تیم برتر قرار گیرد و جواز حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را کسب کند.
شیاطین سرخ در صورت ناکامی در رسیدن به این هدف ضررهای زیادی را متحمل خواهد شد و این موضوع تبعات منفی فراوانی دارد.
در این میان رونالدو بیشترین ضرر را از عدم صعود منچستریونایتد به لیگ قهرمانان اروپا خواهد کرد زیرا دستمزد او کاهش پیدا خواهد کردد.
طبق گزارش اتلتیک، رونالدو در حال حاضر دستمزد هفتگی 480 هزار پوندی از یونایتد دریافت می‌کند و اگر این تیم به چمپیونزلیگ صعود نکند، دستمزد وی به 360 هزار پوند کاهش پیدا خواهد کرد.
گفته می‌شود که این کاهش دستمزد بخاطر بندی که در قرارداد رونالدو و برخی دیگر از ستاره‌های یونایتد وجود دارد، عملی خواهد شد و موافقت قبلی در این مورد وجود دارد.
رسانه‌های انگلیسی با توجه به همین موضوع احتمالی جدایی کریستیانو را در پایان فصل پیش‌بینی کرده‌اند و مدعی‌اند که اگر این اتفاق رخ دهد، رونالدو تصمیم به ترک اولدترافورد خواهد گرفت.
این خبر در حالی نشر شده است که بازی‌های زیادی از لیگ برتر انگلستان باقی مانده و ممکن است شیاطین سرخ در ادامه نتایج خوبی کسب کند و به لیگ قهرمانان صعود کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала