Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دمبله ارزش بازی برای بارسا را نفهمید؛ از دیدن او با پیراهن رئال لذت میبرم

© REUTERS / Albert GeaOusmane Dembele
Ousmane Dembele - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.01.2022
عضو شوید
عثمان دمبله وینگر فرانسوی بارسا با وجود تنش های اخیر با تیم تمرین میکند.
به گزارش اسپوتنیک، چهارشنبه شب، متئو آلمانی مدیر ورزشی بارسا اعلام کرد که عثمان دمبله نمی‌خواهد قراردادش را تمدید کند و به همین دلیل در روزهای باقیمانده از نقل و انتقالات زمستانی فروخته خواهد شد و در صورت ممانعت از ترک باشگاه، کار به دادگاه کشیده خواهد شد.
پس از این اتفاق، دمبله با انتشار پستی در اینستاگرام اعلام کرد تسلیم این باج‌گیری‌ها نخواهد شد. این فضای عجیب صدای اسطوره بلوگرانا، هریستو استویچکو را هم درآورد تا او در مصاحبه با TUDN اعلام کند وینگر فرانسوی ارزش بازی برای بارسلونا را نمی‌فهمد.
"بخاطر دعوت نکردن از دمبله در بازی مقابل اتلتیک‌بیلیائو، ژاوی را تحسین می‌کنم چرا که آن رختکن ۱۲۱ سال قدمت دارد و شایسته احترام است. لاپورتا باید در را باز کند تا افرادی که معنی رنگ لباس بارسلونا را درک نمی‌کنند، تیم را ترک کنند. من به عنوان یک خارجی برای باشگاه عرق ریختم و فلسفه بارسلونا، کوبالا، کاراسکو، لینکر، باکرو و سالیناس را درک کردم. دمبله هرگز ارزش بازی برای بارسلونا را نفهمید."
با این حال گزارش شده است که این وینگر پرحاشیه با وجود ایجاد تنش، کماکان در تیم حضور دارد و دیروز جمعه نیز به صورت عادی همانند سایر بازیکنان زیر نظر کدر فنی تمرین کرده است.
از سویی دیگر داوید سانچز مجری معروف اسپانیایی نیز روز گذشته در اظهار نظری جالب گفته است که از دین دمبله در رئال مادرید لذت مبرد.
وی در این خصوص گفت:
برای من مهم نیست که او کجا میرود، مهم این است که او در اسرع وقت بارسلونا را ترک کند. برایم مهم نیست که او را با لباس سفید ببینم، در واقع از دیدن دمبله در رئال مادرید لذت می برم."
دمبله در سال 2017 با 140 میلیون یورو از بوروسیا دورتموند به بارسا پیوست و با انجام 129 بازی برای این تیم، موفق به زدن 31 گل برای آبی اناری ها شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала