Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افشاگری کرگر در برنامه زنده: مسی به من "خر" گفت!

© AFP 2023 / PAUL ELLISجیمی کاراگر Former Liverpool player Jamie Carragher attends a press conference with Liverpool's English captain and midfielder Steven Gerrard (not pictured) at Anfield in Liverpool, north west England on March 12, 2015 ahead of an All-Star charity match at the stadium on March 29
جیمی کاراگر   Former Liverpool player Jamie Carragher attends a press conference with Liverpool's English captain and midfielder Steven Gerrard (not pictured) at Anfield in Liverpool, north west England on March 12, 2015 ahead of an All-Star charity match at the stadium on March 29 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.01.2022
عضو شوید
جیمی کرگر مدافع سابق لیورپول از فحاشی فوق‌ستاره‌ی آرجنتینی نسبت به خود خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، چندی پیش جیمی کرگر مدافع سابق تیم ملی انگلستان و باشگاه لیورپول که در حال حاضر یه عنوان کارشناس در شبکه‌ی اسکای اسپورتس فعالیت می‌کند، در اظهار نظری مسی را خرید مناسبی برای پاری‌سن جرمن خطاب نکرد و او را در ترکیب منتخب خود در سال ۲۰۲۱ نیز قرار نداد.
کرگر که نه مسی و نه هم رونالدو را لایق حضور در تیم منتخب سال دانسته، محمد صلاح را به فوق ستاره آرژانتینی ترجیح داده است.
کرگر شب گذشته (جمعه‌شب) پیش از بازی واتفورد مقابل نوریچ سیتی در برنامه زنده اسکای سپورت داستان جالب را به زبان آورد که در آن لیونل مسی از طریق پیام خصوصی به او خر گفته است.

من در روزهای اول شروع فصل، در برنامه اسکای اسپورت که روزهای دوشنبه پخش میشود، گفتم که رونالدو خرید خوبی برای منچستریونایتد است و البته مسی خرید خوبی برای پی اس جی نیست. پس از این صحبت هایم، مسی در اینستاگرام برایم به صورت خصوصی پیام داد. هر چند نمیخواهم از محتوای آن زیاد بدانید، اما او به من "خر" یا "نادان" خطاب کرد.

کاپیتان سابق لیورپول در ادامه گفت:
این ها نشان میدهد که مسی برنامه های دوشنبه ما را تماشا میکند و این خیلی خوب است. او بهترین بازیکن تاریخ است و من شاید یک نادان باشم، اما واقعیت این است که او جایی در تیم منتخب من ندارد (هاهاها، میخندد) مسی اگر قهرمان کوپا نمیشد، توپ طلا را نمیبرد، به همین خاطر من صلاح را به او ترجیح دادم.
صحبت های کرگر را ببینید:
مسی 34 ساله در ماه گذشته هفتمین توپ طلا را از آن خود کرد و از سوی فرانس‌فوتبال بالاتر از روبرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ و جورجینیو هافبک چلسی قرار گرفت، اما چند روز پیش جایزه معتبر THE BEST فیفا که مسی نیز در آن نامزد بود، به بولاندوفسکی رسید تا حواشی هفتمین توپ طلای مسی زیاد شود.
لئو در 11 بازی لیگ برای پاری سن جرمن فقط یک گل به ثمر رسانده است، اما تاکنون در 5 بازی در لیگ قهرمانان اروپا 5 بار موفق به گلزنی شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала