Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نفس راحت پاریسی‌ها؛ امباپه به تمرینات برگشت + عکس

© REUTERS / SARAH MEYSSONNIEROoredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training
Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.01.2022
عضو شوید
کلیان امباپه ستاره پاریسن‌جرمن که اخیراً مصدوم شده بود، به تمرینات برگشت و خیال هواداران را راحت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، اخیراً کلیان امباپه ستاره فرانسوی پاریسن‌جرمن، در تمرینات این تیم از ناحیه همسترینگ پای چپ مصدوم شد و چندین جلسه تمرینات این تیم را از دست داد.
مصدومیت این بازیکن هواداران پی‌اس‌جی را نگران کرده بود و آن‌ها هراس داشتند که مبادا مصدومیت کلیان جدی باشد و وی بازی برابر رئال مادرید را که در ماه فبروری در چهارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد، از دست دهد.
صبح امروز اما خیال هواداران پاریسن‌جرمن راحت شد و ستاره فرانسوی پس از سپری کردن مصدومیت به تمرینات بازگشت. امباپه در چند روز آخر زیر مراقبت داکتران پاریسن‌جرمن قرار داشت و با فزیوتراپی درمان شد. بدین ترتیب امباپه از مصدومیت برگشت و ممکن در فهرست پی‌اس‌جی برای بازی برابر رنس قرار بگیرد.
با این حال اکیپ گزارش داده است که پی‌اس‌جی نمی‌خواهد هیچ ریسکی در مورد امباپه داشته باشد و می خواهد بهترین تصمیم ممکن را بگیرد.
پی‌اس‌جی بامداد دوشنبه در پارک دِ پرنس به مصاف رنس در چهارچوب رقابت‌های لیگ 1 فرانسه خواهد رفت و دیده شود که ملی‌پوش فرانسوی در این دیدار به میدان خواهد رفت یا استراحت خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала