امارات پرواز درون را ممنوع کرد

© Fotolia / Sophie JamesВид на Абу-Даби в ОАЭ
Вид на Абу-Даби в ОАЭ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.01.2022
عضو شوید
وزارت داخله امارات متحده عربی با نشر بیانیه‌ای اعلام کرد که مقامات اماراتی در بحبوحه حملات پهپادی اخیر توسط حوثی‌های یمن، علاقه مندان را از پرواز هر نوع درون (پهپاد) منع کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، پیش از این، چندین پهپاد به‌طور همزمان چندین هدف را در ابوظبی، پایتخت امارات متحده عربی، از جمله یک سایت ساخت فرودگاه جدید و مخازن سوخت در نزدیکی انبارهای شرکت ملی نفت ابوظی مورد اصابت قرار دادند که در نتیجه آن سه تن کشته و شش تن دیگر زخمی شدند. حوثی‌ها مسوولیت این حمله را برعهده گرفته و این حمله را پاسخی به دخالت امارات در خصومت‌ها علیه خود در یمن دانستند.
در بیانیۀ که در وب سایت وزارت داخله امارات متحده عربی منتشر شده، آمده است: وزارت امور داخله تمرین پرواز برای دارندگان پهپادها و همچنین پروازهای طیاره‌های ورزشی سبک را متوقف می‌کند.
به گفته وزارت امور داخله این کشور، سازمان که به‌منظور ضبط فلم یا آگهی‌های تبلیغاتی از پهپادها استفاده می‌کنند، از این امر استثنا هستند اما اکنون باید از مقامات مجوز بگیرند.
در پاسخ به حمله پهپادی حوثی‌ها یمن به ابوظبی، نیروهای هوایی عربستان و امارات مناطق تحت کنترول حوثی‌ها در یمن، به‌ویژه صنعا را بمباران کردند که در نتیجه آن بیش از 20 تن کشته شدند.
توافق حوثی ها و حزب کنگره مردمی برای تشکیل شورای اداره یمن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.01.2022
حمله حوثی‌ها به امارات متحده عربی؛ طالبان واکنش داد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала