Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت خاطرانگیز اتلتی مقابل والنسیا؛ سه امتیاز شیرین تقدیم هواداران

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv
دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید  Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.01.2022
عضو شوید
تیم فوتبال اتلتیکومادرید در دیداری جذاب و هیجانی موفق به شکست والنسیا شد.
به گزارش اسپوتنیک، در ادامه هفته 22 رقابت های لالیگای اسپانیا، اتلتیکومادرید میزبان والنسیا بود که این مسابقه با برتری ثانیه آخری تیم مادریدی با نتیجه 3 بر 2 به پایان رسید.
در این جدال ابتدا والنسیا در زمین حریف با گل های نیمه اول یونس موسی و هوگو دورو از حریف پیشی گرفت و پیروز به رختکن رفت.
با شروع نیمه دوم، اتلتیک فشار حملات را برای جلوگیری از این شکست خانگی شدت بخشید و موفق در دقیقه 69 توسط متئوس چونا به یکی از گل های خورده دست پیدا کند.
این اختلاف یک گل و شکست اتلتیکو در خانه تا دقیقه 90 پا برجا بود تا اینکه آنخل کورآ روی یک توپ برگشتی و پس از شدت فشار، دروازه حریف را باز کرد و اتلتیکو ابتدا از شکست خانگی جلوگیری کرد.
این پایان کار نبود، هیجان این مسابقه در وقت های تلف شده هم ادامه داشت، زیرا در دقیقه سوم از 7 دقیقه وقت تلف شده نیمه دوم این دیدار، سرخ پوشان اتلتیکو موفق شدند با گل ماریو هرموسو حساب کار را 3 بر 2 کنند تا شبی رویایی و خاطرانگیزی را برای هواداران شان در واندامتروپولیتانو رقم بزنند.
اتلتیکو با این برد شیرین 36 امتیازی شد و در رده چهارم جدول باقی ماند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала