Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال 2 الچه 2؛ فرار دراماتیک از شکست در خانه با درخشش‌ برزیلی‌ها

© REUTERS / David KleinReal Madrid - Liverpool
Real Madrid - Liverpool - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.01.2022
عضو شوید
تیم رئال مادرید در شب سردرگمی ستاره‌هایش برابر الچه تن به تساوی داد و از شکست محض فرار کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ تیم رئال مادرید در هفته 2 از رقابت‌های لالیگای اسپانیا امشب میزبان الچه بود و سرانجام تن به تساوی 2-2 داد.
در این بازی با آنکه میزبان تیم بهتری بود ولی ناهماهنگی این تیم سبب اشتباهات مرگباری شد که به الچه قدرت داد تا دو بار به گل برسد.
الچه در دقیقه 24 شوکه شد زیرا تته مورنته به دلیل مصدومیت روی برانکارد بیرون برده شد.
سپس در حالی‌که در دقیقه 32 یک ضربه پنالتی به نفع رئال گرفته شده بود، بنزما آنرا به هوا زد و اما در ادامه حریف توسط لوکاس بویه در دقیقه 42 روی اشتباه مدافعان رئال، دروازه کورتوا را گشود تا نیمه اول را این تیم برنده به رختکن برود.
در نیمه دوم که پیش بینی می‌شد شاید رئال بهتر عمل نماید ولی این‌گونه نشد و ضمن این‌که کریم بنزما در دقیقه 58 به دلیل ناراحتی همسترینگ از زمین بازی بیرون رفت و جایش را به لوکا یوویچ داد، ستاره‌ی که مثل بنزما امشب یک فرصت فوق العاده را از دست داد.
در حالی‌که میزبان خود را برای برگشت آماده می‌کرد، پره میلا روی پاس بویه به زیبایی دروازه کورتوا را گشود تا نتیجه 2-0 شود.
پیش از این گل ضربه سر رودریگو به دست مدافع میزبان خورده بود که پس از بررسی ویدیویی داور پنالتی گرفت و این بار لوکا موردیچ پشت ضربه ایستاد و آنرا به گل بدل کرد.
پس از تعویض‌های آنچلوتی، ادر میلیتائو در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم، روی ارسال قشنگ وینیسیوس از سمت چپ ، با ضربه سر دقیق و محکم دروازه را گشود تا دومین گل خورده را نیز جبران کند و تیم‌اش را از یک شکست محض نجات بدهد.
با این برتری رئال 50 امتیازی شد و اختلاف‌اش با تیم دوم را به عدد 4 کاهش داد. در حالی‌که الچه 23 امتیازی شد و در رده 15 جا خوش کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала