Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تنیس آزاد استرالیا؛ نادال صعود کرد، زورف حذف شد

© AFP 2023 / Christophe Simon Испанский теннисист Рафаэль Надаль в финальном матче с австрийцем Домиником Тимом на открытом чемпионате Франции Roland Garros - 2018
Испанский теннисист Рафаэль Надаль в финальном матче с австрийцем Домиником Тимом на открытом чемпионате Франции Roland Garros - 2018  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.01.2022
عضو شوید
رقابت‌های تنیس اوپن استرالیا با حذف بخت سوم قهرمانی به کار خود ادامه داد.
به گزارش اسپوتنیک، دور چهارم مسابقات تنیس آزاد استرالیا با انجام دو بازی پیگیری شد.
در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها، رافائل نادال اسپانیایی بخت ششم قهرمانی به مصاف آدریان مانارینو از فرانسه رفت و با نتیجه 3 بر صفر وی را مغلوب خودش کرد.
نادال با نتایج 7 بر 6، 6 بر 2 و 6 بر 2 مانارینو را شکست داد تا راهی دور پنجم این مسابقات شود.
در دیگر بازی مهم، الکساندر زورف آلمانی و دنیس شاپوالوف کانادایی با هم پیکار کردند که این بازی با باخت سه بر صفر و حذف ناباورانه زورف به کار خود خاتمه داد.
شاپوالوف در سه ست پیاپی و با نتایج 6 بر 3، 7 بر 6، و 6 بر 3 تنسیور آلمانی و شانس سوم قهرمانی این مسابقات را شکست داد تا به دور پنجم صعود کند.
در ادامه این دور میومیر کچمانوویچ صربستانی با گائل مونفیس فرانسوی و پابلو کارنیا بوستا از اسپانیا با متئو بریتینی از ایتالیا دیدار خواهند کرد.
بامداد فردا نیز تیلور فریتز آمریکایی با با استفانو سیتسیپاس یونانی و دانیل مدودف روس با ماکسیم کِرِسی از ایالات متحده بازی خواهند کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала