سفارت روسیه خواستار پرهیز لندن از لفاظی های تحریک‌آمیز در خصوص اوکراین شد

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر Герб на ограде здания российского посольства в Лондоне
Герб на ограде здания российского посольства в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.01.2022
عضو شوید
سفارت روسیه در لندن با نشر بیانیه‌ای خواستار متوقف ساختن لفاظی های تحریک‌آمیز لندن در خصوص اوکراین شد.
به گزارش اسپوتنیک، سفارت روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: "ما قاطعانه از لندن می‌خواهیم که لفاظی های بی‌معنی تحریک‌آمیز که در شرایط حساس کنونی بسیار خطرناک هستند را متوقف کند و به تلاش‌های دیپلماتیک واقعی برای ارائه تضمین‌های قابل اعتماد برای امنیت اروپا کمک کند".
سفارت روسیه خاطرنشان کرد که وزارت امور خارجه بریتانیا که در نتیجه خط مشی کوته بینانه خود در حاشیه فرآیندهای دیپلماتیک واقعی قرار گرفته است، نقش خود را در تحریک مداوم گرایشات ضدروسی می‌بیند.
سفارت روسیه در لندن افزود: "منطق ساده است: هر روز روسیه را به تدارک تهاجم "قریب الوقوع" به اوکراین متهم و بر این "مبنای" ساختگی سعی کنیم نقش رهبر ایدئولوژیک "جهان آزاد" را ایفا کنیم و از خود در برابر "خودکامگان" دفاع کنیم".
این نهاد دیپلماتیک بیانیه لندن درباره قصد روسیه برای به قدرت رساندن یک رهبر طرفدار روسیه در کی‌یف را "مضحک" خواند و افزود که بریتانیا در کنار این اظهارات پوچ، سلاح‌های مرگبار به اوکراین می‌فرستد، حضور نظامی خود را در نزدیکی مرزهای روسیه افزایش می‌دهد و کی‌یف را به خرابکاری در توافقات مینسک تشویق می‌کند.
پیشتر بریتانیا بدون ارائه هیچ‌گونه سند یا مدرکی، دولت روسیه را متهم کرد که به‌دنبال اجرای طرحی برای روی کار آوردن یک رهبر حامی خود در اوکراین است. وزارت امور روسیه طی بیانیه‌ای این ادعا جعلی و مهمل خواند.
Посол РФ в США Анатолий Антонов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.01.2022
روسیه را نمی‌توان با تحریم‌های "فلج‌کننده" امریکا ترساند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала