Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سه تومور جدید پله واقعیت دارد؟ دختر مروارید سیاه پاسخ داد

© AP Photo / Alexander ZemlianichenkoБразильский футболист Пеле
Бразильский футболист Пеле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.01.2022
عضو شوید
پله اسطوره برازیلی دنیای فوتبال زیر نظر پزشکان قرار دارد.
به گزارش اسپوتنیک، پله این روزها در حال درمان سرطان روده بزرگ خود است که به گفته دخترش شرایط سلامتی او پایدار است. در حقیقت "کلی ناسیمینتو" شایعات در مورد وخامت حال پله را تکذیب کرده است.
دختر یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال پیامی در اینستاگرامش منتشر کرد تا به حامیان پله آرامش بدهد و شایعات در مورد وخامت حال وی و پیدا شدن سه تومور دیگر را تکذیب کرد.
دختر پله نوشته است:

" دیروز در واتس اپ و دیگر شبکه های اجتماعی بمباران شدم. از اتفاقی که رخ داده بود، شگفت زده شدم. این پیام را نوشتم تا اعلام کنم که شرایط پدرم در حال حاضر خوب است و شرایط بیماری او تغییری نکرده است. او هر ماه به بیمارستان می رود تا یک معاینه کلی داشته باشد و هر از چند گاهی ممکن است که بستری شود. از ابراز نگرانی های شما ممنونم."

برخی رسانه ها مدعی شده بودند که شرایط پله به وخامت گراییده است هر چند که در حال حاضر به گفته دخترش به نظر می رسد که این اخبار را نباید جدی گرفت.
شبکه ESPN برزیل مدعی شده بود که سه تومور جدید در روده، کبد و ریه پله پیدا شده است. به گفته این منبع، پله به بیمارستان آلبرت انیشتین رفته تا به درمان سرطان روده بزرگ خود ادامه بدهد و پنجشنبه از بیمارستان مرخص شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала