Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعلام آمادگی کلمبیا برای میزبانی رقابت‌های فورمول 1

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر ورشتاپن و لوئیز همیلتون Автоспорт. Формула 1. Гран-при России. Квалификация
ورشتاپن و لوئیز همیلتون Автоспорт. Формула 1. Гран-при России. Квалификация - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.01.2022
عضو شوید
کشور کلمبیا برای میزبانی یکی از 23 گرندپری رقابت‌های فورمول 1 در سال جاری، ابراز علاقه و آمادگی کرده‌است و در حال مذاکره با سازمان برگزار کنندۀ این رقابت‌ها است تا میزبانی را به دست آورد.
به گزارش اسپوتنیک، فصل آینده‌ی فرمول 1 هیجان‌انگیزتر نسبت به دهه‌ی گذشته خواهد بود و این رقابت‌های با 23 گرندپری که توسط شورای ورزش‌های موتوری فیا (FIA) تأیید شده است، برگزار می‌شود. این رقابت‌ها که با یک مسابقه بیشتر یعنی 23 گرندپری، رکورد خواهد زد و کشورهای مختلف میزبان این رقابت‌‎ها خواهند بود.
مکان‌های میزبانی از این رقابت‌ها از قبل مشخص شده اند و تغییرات چندانی به وجود نخواهد آمد و تنها یک گرندپری هنوز مشخص نیست که در چه جایی برگزار خواهد شد.
با این حال کشور کلمبیا برای میزبانی یکی از 23 گرندپری رقابت‌های فورمول 1 ابراز علاقه و آمادگی کرده‌است و در حال مذاکره با سازمان برگزار کنندۀ این رقابت‌ها است.
این خبر از سوی PlanetF1 تایید شده و گفته می‌شود مسیر گرندپری که تا هنوز ساخته نشده است، در شمال کلمبیا و در شهر بارانکوئیلا واقع خواهد بود.
کلمبیا در حالی تمایل خود را به میزبانی نشان داده است که مدیران سازمان فرمول یک، چندی قبل از افزایش گرندپری‌ها در آینده خبر داده‌بودند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала