Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خانه مهاجم رئال مادرید را دزد زد!

© PAN Photo /  مراجعه به بانک تصاویر کریم بنزما مهاجم تیم ملی فرانسه ;vdlФутбол. Товарищеский матч. Армения - Франция
کریم بنزما مهاجم تیم ملی فرانسه   ;vdlФутбол. Товарищеский матч. Армения - Франция - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.01.2022
عضو شوید
خانه کریم بنزما، مهاجم رئال مادرید، در جریان بازی برابر الچه مورد دستبرد سارقان قرار گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، کریم بنزما در دقیقه 58 بازی رئال مادرید و الچه به علت مصدومیت از زمین خارج شد که نگرانی هایی در مورد مصدومیتش وجود دارد.
در واقع بنزما قرار است که سه شنبه آزمایش بدهد که گفته می شود که به احتمال فراوان بازی یک چهارم نهایی کوپا دل ری میان رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو را از دست می دهد.
پس از پایان این بازی به او اطلاع داده شد که خانه‌اش هم بار دیگر هدف حمله سارقان قرار گرفته تا ناکامی او در این هفته تکمیل شود.
در خبری که در این خصوص منتشر شده آمده که سارقان موفق شدند از طریق حیاط جلوی منزل وارد شده و راهشان را به داخل خانه که خالی بوده نیز پیدا کنند.
در واقع سارقان از فرصت خالی بودن خانه بنزما و حضور این بازیکن در بازی مقابل الچه استفاده کردند تا از طریق حیاط وارد خانه لوکس و گرانقیمت وی در منطقه سن سباستین ریس در شهر مادرید شوند و وسایل قیمتی را بربایند.
البته این اولین باری نیست که بنزما با سرقت از خانه اش در مادرید مواجه می شود. کریم در فبروری 2019 در حین بازی ال کلاسیکو مقابل بارسلونا نیز با اتفاقی مشابه مواجه شد.
در حال حاضر جزئیات بیشتری از اقلام به سرقت رفته از خانه مهاجم رئال مادرید منتشر نشده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала