Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی اینترمیلان کرونایی شد + عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر اینترمیلان Футбол. ЛЧ УЕФА 09/10. Финал. Матч "Бавария" - "Интернационале"
اینترمیلان   Футбол. ЛЧ УЕФА 09/10. Финал. Матч Бавария - Интернационале - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.01.2022
عضو شوید
آزمایش کرونای سیمئونه اینزاگی سرمربی اینترمیلان به ویروس کرونا مبتلأ شده است و چند روزی را مجبور است تا در قرنطینه سپری کند.
به گزارش اسپوتنیک، فوتبال باشگاهی در اروپا برای نزدیک به پانزده روز تعطیل خواهد بود و در این مدت بازی‌های ملی برگزار خواهد شد.
با آغاز رقابت‌های باشگاهی، شاهد بازی‌های جذابی خواهیم بود و تیم‌ها دوباره به مصاف حریفان شان خواهند رفت. یکی از بازی‌های جذاب که پس از وقفه بازی‌های ملی برگزار خواهد شد، دیدار دو تیم اینترمیلان و آث میلان یا دربی میلان است.
دو هفته مانده به برگزاری این دیدار حساس و مهم، اینترمیلان از ابتلأ سیمئونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی خودش به ویروس کرونا خبر داده و با انتشار بیانیۀ به وی آرزوی بهبود کامل کرده است.
در بیانیۀ این باشگاه آمده است:" آزمایش کرونای سیمونه اینزاگی، سرمربی تیم مثبت شه است. این سرمربی از امروز پروتکل‌های صحی را دنبال خواهد کرد."
این اتفاق در حالی افتاده است که تمرینات اینترمیلان تعطیل است و تا آغاز دوباره تمرینات به احتمال فراوان اینزاگی بهبود خواهد یافت و می‌تواند به وظیفه‌اش برخواهد گشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала