Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی پی‌اس‌جی، حضور قطعی نیمار برابر را رئال تایید نکرد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو پوچتینو
مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.01.2022
عضو شوید
مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاریسن‌جرمن گفت که مطمئن نیست نیمار در برابر رئال مادرید به میدان برود.
به گزارش اسپوتنیک، به تاریخ 15 فبروری، پی‌اس‌جی میزبان رئال مادرید، در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه پارک د پرنس خواهد بود و دو تیم دیدار فوق‌العاده حساس و دشواری در پیش دارند.
هر دو تیم می‌خواهند در بهترین شرایط به این دیدار برسند و هیچ‌کدام از ستاره‌های شان مصدوم نباشند. با این حال یکی از بازیکنان و در واقع ستاره‌هایی که تا کنون حضورش در این مسابقه قطعی نیست، نیمار جونیور ستاره برازیلی پی‌اس‌جی است.
نیمار پس از مصدومیت از ناحیه مچ پا در جریان پیروزی 3-1 پاریسی‌ها مقابل سنت اتین در اواخر نوامبر، در ترکیب اصلی حضور ندارد. این مهاجم 29 ساله دوران ریکاوری خود را سپری می کند و به تازگی تمرینات انفرادی را آغاز کرده‌است.
رسانه‌های فرانسوی چند روز قبل مدعی شدند که وی در دیدار برابر رئال مادرید حضور خواهد داشت و مثلث خوفناک و هجومی پی‌اس‌جی، برای حذف رئال به میدان خواهند رفت.
با این حال مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاریسن‌جرمن مطمئن نیست که نیمار جونیور به دیدار مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا برسد.
سرمربی پی‌اس‌جی در خصوص شرایط این بازیکن گفت:" نیمار مقابل رئال مادرید؟ هنوز نمی‌دانیم. هفته آینده شرایط بدنی‌اش را دنبال خواهیم کرد. اگر همه چیز خوب پیش برود، بازی خواهد کرد اما هنوز نمی‌دانیم."
این در حالی‌ست که اکثر مصدومان پی‌اس‌جی برگشته اند و کم کم دارند روی فُرم خوب شان بر می‌گردند و برای با رئال مادرید آماده می‌شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала