Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع آلمانی بایرن تمدید نمی‌کند؛ اتفاق تلخ جدایی آلابا تکرار می‌شود؟

© REUTERS / Paul HannaReal Madrid - Bayern Münich - Joshua Kimmich
Real Madrid - Bayern Münich - Joshua Kimmich - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.01.2022
عضو شوید
نیکلاس زوله مدافع آلمانی بایرن مونیخ، به مدیران این باشگاه اعلام کرده که قراردادش را تمدید نخواهد کرد و در پایان فصل تیم را ترک می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، نیکلاس زوله مدافع آلمانی تا پایان فصل با بایرن مونیخ قرارداد دارد و تا حال چندین پیشنهاد این باشگاه را برای تمدید رد کرده است. زوله مشتریانی زیادی دارد و باشگاه‌های چلسی، نیوکاسل و بارسلونا به این مدافع 26 ساله علاقه‌مند اند.
فابریزیو رومانو، خبرنگاران مطرح اسکای در یک رشته توییت، در مورد این بازیکن آلمانی بروز رسانی کرده و می‌گوید که وی با رد پیشنهاد تمدید قرارداد بایرن مونیخ، به سران این باشگاه آلمانی اعلام کرده که قصد ماندن ندارد و می‌خواهد در انتهای فصل به صورت رایگان جدا شود.
با توجه به این موضوع بایرنی‌ها اتفاق تلخ آلابا را دوباره تجربه خواهند کرد و بار دیگر یک مدافع ثابت این تیم به صورت آزاد از تیم جدا خواهد شد.
گفته می‌شود که بارسلونا محتمل‌ترین گزینه برای مدافع آلمانی است و خود بازیکن نیز به این باشگاه علاقه دارد. بارسلونا به دلیل اینکه مشکلات مالی زیادی دارد، خواهان جذب زوله به صورت آزاد است و دستمزد 10 تا 12 میلیون یورویی این بازیکن را با توجه به آزادسازی دمبله پرداخته می‌تواند و مانعی سد راهش ندارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала