Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ونگر: پی‌اس‌جی، امباپه را متقاعد به تمدید خواهد کرد

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر Arsene Wenger
Arsene Wenger  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.01.2022
عضو شوید
آرسن ونگر سرمربی سابق آرسنال می‌گوید که زمان علیه پی‌اس‌جی است اما سران این تیم اعتقاد دارند که با داشتن فصل خوب و ستاره‌هایی چون مسی، امباپه را به تمدید متقاعد خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد کلیان امباپه ستاره فرانسوی پاریسن‌جرمن تا پایان ماه جون سال 2022، با باشگاه پاریسی اعتبار دارد و با وجود تلاش‌های فراوان پی‌اس‌جی، این بازیکن برای تمدید قرارداد آماده نشده است.
باشگاه پاریسن‌جرمن که در تابستان گذشته به سه پیشنهاد رئال مادرید برای به خدمت گرفتن کیلیان امباپه که آخرین آن 200 میلیون یورو بود، پاسخ منفی داد، سخت در تلاش بود تا این ستاره فرانسوی را برای ماندن در این تیم متقاعد کند اما در این مورد ناکام بوده است.
با این حال آرسن ونگر سرمربی سابق آرسنال می‌گوید که رد چنین پیشنهاد سخت بود و در حال حاضر سران این تیم اعتقاد دارند که با داشتن فصل خوب و ستاره‌هایی چون مسی، امباپه را به تمدید متقاعد خواهند کرد.
او به کانال پلس گفت:" زمان علیه پی‌اس‌جی می‌گذرد. وقتی در چنین شرایطی هستی، هر چقدر زمان بیشتر می گذرد، کنترل شرایط سخت‌تر می شود و این بر اساس تجربه‌ای است که دارم. یک سال‌ونیم برای تمدید قرارداد امباپه وجود داشت اما توافق حاصل نشد. امباپه مهم‌ترین و آماده‌ترین بازیکن برای سبک پی‌اس‌جی است. اما زمان کمی مانده است و در حال حاضر این بازیکن آزاد است که به هر تیمی برود که خودش می‌خواهد. پی‌اس‌جی یک پیشنهاد قاطعانه از جانب رئال مادرید داشت. وقتی پیشنهاد 180 میلیون یورویی را رد می کنی… حتی برای پی‌اس‌جی هم این مبلغ بالایی بود. وقتی این مبلغ را رد می کنند، احتمالا با خودشان می گویند:” باید فصل خوبی داشه باشیم. مسی را داریم و نمی‌توانیم امباپه را از دست بدهیم. او را راضی می کنیم که بماند."
ونگر در حالی این صحبت‌ها مطرح کرده که در چند ماه آخر نشانه‌های از تمایل امباپه برای تمدید دیده شده و ممکن است ستاره فرانسوی در کشورش خودش به فوتبال حرفه‌ای‌اش ادامه دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала