Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فرصت یک هفتۀ بارسا برای نهایی کردن انتقال دو بازیکن به نیوکمپ

© REUTERS / Anton VaganovМатч между сборными Испании и Швейцарии на Евро-2020
Матч между сборными Испании и Швейцарии на Евро-2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.01.2022
عضو شوید
بارسلونا در تلاش است تا قبل از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی در نیمه شب 31 جنوری، یک مهاجم و یک مدافع چپ جذب کند.
به گزارش اسپوتنیک، خوان لاپورتا رئیس بارسلونا، به ژاوی هرناندز سرمربی این تیم قول داده است که دو پُست را تا قبل از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی تقویت کند و یک مهاجم و یک مدافع چپ به خدمت بگیرد.
بارسا برای رسیدن به این هدف تنها یک هفته فرصت دارد و باید قبل از نیمه شب 31 جنوری، ستاره‌های مورد نظرش را به خدمت بگیرد.
کاتالان‌ها برای سمت چپ خط دفاعی، نیکلاس تاگلیافیکو، مدافع چپ آژاکس را زیر نظر دارند و متئو آلمانی مدیر ورزشی این باشگاه در تلاش است تا انتقال این بازیکن را با 12 میلیون یورو تا اواسط هفته جاری نهایی سازد.
بلوگرانا برای خط حمله دو گزینه دارند و مدیر ورزشی این تیم تلاش دارد تا یکی را قبل از بسته شدن پنجره‌ نقل‌وانتقالات، به صورت قرضی و یا دائمی جذب کند.
گزینۀ اصلی بارسا برای خط حمله آلوارو موراتا، مهاجم قرضی اتلتیکومادرید در یوونتوس است و ژاوی علاقه‌مند سرسخت مهاجم اسپانیایی است. این معامله اما اندکی دشوار به نظر می‌رسد زیر یوونتوس گفته است تا زمانی که گزینۀ جانشینی وی را جذب نکند، اجاز خروج موراتا را نخواهد داد.
بارسلونا در صورت ناکامی در جذب موراتا، به سراغ لوکاس بویه، مهاجم آرجانتینی الچه خواهد رفت و این بازیکن را جذب خواهد کرد.
بارسا که در حال حاضر در تلاش است تا قرارداد دمبله را تمدید کند، کار دشواری دارد و دیده شود که یک هفته مانده به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی، موفق به جذب گزینه‌های مورد نظرش خواهد شد یا خیر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала