گفتگو های پنهانی شاهزاده هری با پدرش

© AP Photo / Kirsty WigglesworthПринц Гарри в Лондоне
Принц Гарри в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.01.2022
عضو شوید
شاهزده هری نوه دوم ملکه انگلیس، مخفیانه با پدرش مذکراتی را در خصوص آشتی با خانواده‌ آغاز نموده است.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از روزنامه‌ی The Sun شاهزاده هری با ، پرنس چارلز، پدرش مخفیانه تماس گرفته و تلاش نموده است تا قبل از روز تولد ملکه، اختلافات خود با خانواده را حل کنند.
این منبع روزنامه گفت: "روابط بین هری و چارلز گرمتر شده است. آنها از طریق تماس های ویدئویی با هم ارتباط برقرار می کنند... این احساس وجود دارد که هری در حال بازگشت به حلقه خانواده است و می خواهد با آنها نزدیک شود.
جشن پلاتینیوم الیزابت دوم در ماه جون 2022 در بریتانیا به مناسبت هفتادمین سالگرد به سلطنت رسیدن ملکه برگزار می شود.
ملکه الیزابت دوم، علیرغم سن بالا همیشه به خاطر قدرتش شناخته شده است. ملکه انگلیس در حال حاضر 95 ساله است و جشن پلاتینیوم او در ژوئن امسال برگزار می شود. چندین رویداد از قبل برای جشن 70 سال سلطنت الیزابت دوم برنامه ریزی شده است.
گفتنی است نوه ملکه الیزابت، دوک ساسکس، یک سال است که مشغول نوشتن خاطرات خود است. کتاب شاهزاده هری در پاییز امسال منتشر خواهد شد. نوشتن این کتاب باعث ایجاد ناامیدی و خشم در کاخ باکینگهام و دیگر خانه‌های سلطنتی شد. با توجه به وعده‌هایی که شاهزاده هری 37 ساله داده است، تنها می‌توان تصور کرد که این اثر چه تأثیری بر انتشار آن خواهد داشت. برادر 39 ساله شاهزاده ویلیام در اظهارات خود در سال گذشته هشدار داد که او در حال نوشتن یک گزارش "دقیق و کاملاً واقعی" است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала