درگیر پیرمرد 70 ساله با ده نفر موتورسیکلت‌ سوار

© REUTERS / Issei Kato Люди в костюмах Санта-Клауса на мотоциклах Harley Davidson во время рождественского парада в Токио
Люди в костюмах Санта-Клауса на мотоциклах Harley Davidson во время рождественского парада в Токио - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.01.2022
عضو شوید
یک پیرمرد جاپانی به تنهایی با دهدرگیر پیرمرد 70 ساله با ده نفر موتورسیکلت‌ سوار درگیر شد و سپس به اتهام هجوم به مردم و رانندگی خطرناک توسط پلیس دستگیر شد.
به گزارش اسپوتنیک، یک پیرمرد ساکن شهر هکینان جاپان در ولایت آیچی به تنهایی با ده موتورسیکلت‌رانان درگیر شد و به اتهام هجوم به مردم و رانندگی خطرناک توسط پلیس دستگیر شد.
رئیس 70 ساله یک شرکت حمل و نقل، کازوهارو اوکاموتو، در حال رانندگی با موتر در نزدیکی شهر هاندا پشت ستونی متشکل از ده ‌موتورسیکلت ران بود. مرد به دلیل اینکه موتورسیکلت سواران مانع عبور و مرور شدند عصبانی شد و کم کم از پشت به آنها نزدیک شد. در نتیجه موتورسیکلت نمی توانستند بدون ایجاد شرایط اضطراری توقف کنند.
این رفتار راننده موتورسیکلت سواران را ناراحت کرد و آنها نارضایتی خود را به اوکاموتو ابراز کردند. درگیری بین این مرد سالخورده جاپانی و موتورسیکلت رسواران رخ داد. در نتیجه اوکاموتو دچار شکستگی استخوان های صورت شد و تعدادی از موتورسیکلت سواران نیز مجروح شدند.
روز بعد، چهار موتورسیکلت سواران دستگیر شدند. همه آنها اعلام کردند که راننده موتر محرک اصلی بوده است. سپس خود اوکاموتو بازداشت شد: همانطور که مشخص شد او به سر یک بایسکل ران 48 ساله صربه وارد کرده است. او با وجود اینکه کلاه ایمنی به سر داشت، بر اثر ضربه جراحات اندکی دید.
پلیس بعداً فیلم دوربین در ماشین اوکاموتو را بررسی کرد و او را به اتهام رانندگی تهاجمی متهم کرد. مرد این اتهام را رد می کند.
ماجرای درگیری این مرد مسن با ده موتورسیکلت‌رانان همزمان، کاربران شبکه‌های اجتماعی را تحت تأثیر قرار داد. یکی از آنها نوشت: "پدربزرگ فکر می کند مکس دیوانه است." یکی دیگر گفت: "به نظر می رسد که یک باند موتورسیکلت‌سواران سعی کرده اند او را زیر بگیرند، اما آنها فقط مردم عادی بودند که در جاده رانندگی می کردند." سومی گفت: " متضرر باید از سازنده کلاه ایمنی شکایت کند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала