تراژیدی در مسابقات یک هشتم جام ملت های آفریقا؛ 8 تن کشته شدند + ویدئو

© https://twitter.comجام ملت های آفریقا
جام ملت های آفریقا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.01.2022
عضو شوید
حداقل 8 نفر در درگیری‌های پس از بازی تیم ملی کومور برابر کامرون در جریان دیدار مرحله یک هشتم جام ملت‌های آفریقا کشته شدند.
به گزارش اسپوتنیک، منابع رسمی خبر از مرگ دست کم 8 نفر و زخمی شدن 40 نفر دیگر بر اثر ازدحام در بیرون از ورزشگاه محل برگزاری کامرون - کومور در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آفریقا 2021 خبر دادند.
شب گذشته تیم ملی کامرون که میزبان جام ملت‌های آفریقاست در دیدار مرحله یک هشتم این رقابت‌ها به مصاف کومور رفته و با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی رسید.
با این حال شرایط در بیرون از ورزشگاه محل برگزاری این بازی رو به وخامت رفت و درگیری‌هایی ایجاد شد که نتایج خوبی را به دنبال نداشت.
فرماندار منطقه با تایید این خبر گفته است که احتمالا شمار تلفات بیش از گزارش‌های اولیه است. منابع دیگر می‌گویند برخی از کودکان در این حادثه، هوشیاری خود را از دست داده‌اند.
این اتفاق هنگامی رخ داد که جمعیت زیادی قبل از مسابقه یاد شده، قصد ورود به ورزشگاه اولمبه در پایتخت کامرون را داشتند.
بیمارستان‌ مساسی در نزدیکی ورزشگاه می‌گوید حداقل 40 نفر در این راستا پذیرش شده‌اند. یک پرستار شاغل در این بیمارستان، به خبرنگاران گفته است: وضعیت برخی از مجروحان وخیم است. ما باید آن‌ها را به یک بیمارستان تخصصی برسانیم.
ورزشگاه محل برگزاری بازی کامرون - کومور، گنجایش پذیرایی از 60 هزار نفر را دارد ولی به دلیل محدودیت‌های مرتبط با کرونا، فقط می‌توانست تا 80 درصد ظرفیت خود پذیرای علاقه مندان باشد. مقامات محلی می‌گویند حدود 50 هزار نفر در تلاش بودند تا برای تماشای این بازی، وارد ورزشگاه شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала