Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصمیم نهایی بارسا در خصوص دو ستاره هالندی مشخص شد

© AFP 2023 / Ander GilleneaИгрок команды FC Barcelona Френки де Йонг
Игрок команды FC Barcelona Френки де Йонг - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.01.2022
عضو شوید
بارسلونا قصد ندارد در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی، ممفیس دپای و فرانکی دی‌یونگ را به فروش برساند و هر دو بازیکن هالندی در این تیم خواهد ماند.
به گزارش اسپوتنیک، در زمان حضور رونالد کومان روی نیمکت بارسلونا، فرانکی دی‌یونگ و ممفیس دپای، دو ستاره هالندی بلوگرانا نقش پُررنگی در ترکیب ثابت بارسا داشتند و در اکثر بازی‌ها از ابتدأ به میدان می‌رفتند.
پس از اخراج کومان و روی کار آمدن ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی جدید بلوگرانا، این دو بازیکن افت شدید داشتند و نیمکت‌نشین شدند. با توجه به همین موضوع رسانه‌های اسپانیایی مدعی بودند که سران بارسا به دلیل این که هر دو بازیکن هالندی جایی در ترکیب اصلی ژاوی ندارند، آن‌ها را در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی به فروش خواهند رساند و برخی تیم‌ها نیز به این دو بازیکن علاقه نشان دادند.
نشریه اسپورت که به باشگاه بارسلونا بسیار نزدیک است، امروز در گزارشی مدعی شد که بارسلونا در حال حاضر برنامۀ برای فروش این دو بازیکن ندارد و شایعات را تکذیب کرد.
براساس این گزارش، بارسا تلاش دارد تا قبل از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات چند خروجی داشته باشد که دی‌یونگ و دپای شامل فهرست فروشات زمستانی این باشگاه نخواهد بود.
هر دو بازیکن در حالی در بارسلونا ماندنی شده‌اند که از لیگ برتر و سری‌آ پیشنهاداتی داشتند. چلسی در زمستان خواهان جذب دی‌یونگ بود و یوونتوس نیز تلاش داشت تا دپای را جانشین کیه‌زا که مصدومیت طولانی مدت برایش پیش شده است، بسازد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала