Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جلسه سرنوشت برای بارسا و دمبله؛ بلوگرانا آخرین پیشنهادش را ارائه می‌دهد

© REUTERS / Albert Geaدمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.01.2022
عضو شوید
باشگاه بارسلونا امروز آخرین پیشنهاد خود را به ستاره فرانسوی ارائه خواهد داد و امیدوار است او بپذیرد و قراردادش را تمدید کند.
به گزارش اسپوتنیک، عثمان دمبله، تابستان 2017 دورتموند را با مبلغ 105 میلیون یورو به مقصد بارسلونا ترک کرد و به سومین خرید گران قیمت این باشگاه تبدیل شد. قرارداد این بازیکن فرانسوی تا پایان فصل با بلوگرانا اعتبار دارد و مذاکرات دو طرف برای تمدید قرارداد به بن‌بست مواجه شده.
سران بارسلونا بخاطر این که این بازیکن قرارداد خود را تمدید نکرده، وی را به دو بازی آخر دعوت نکردند و تلاش داشتند تا قبل از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی، دمبله را به فروش برسانند.
مدیر برنامه‌های دمبله اما به بارسلونا اعلام کرد که مذاکرات را ادامه دهند زیر ستاره فرانسوی خواهان ماندن در این تیم است و راه حلی برای تمدید قرارداد پیدا کنند.
بارسا نیز با درخواست مدیربرنامه‌های دمبله موافقت کرده و موسی سیسوکو امروز به دفتر باشگاه خواهد آمد تا در مورد تمدید قرارداد با متئو آلمانی مدیر ورزشی بارسا صحبت کند.
بر اساس گزارس اسپورت، متئو آلمانی مدیر ورزشی بارسلونا در جلسه امروز پیشنهاد آخر باشگاه را به اطلاع دمبله و نماینده وی می‌رساند و امیدوار است ستاره فرانسوی تمدید کند.
این در حالی‌ست که بارسلونا با تمدید دمبله موافق است اما به صراحت به آن‌ها اعلام کرده که پیشنهاد ارائه شده بهترین شرایطی است که آن‌ها می‌توانند برای بازیکن فرانسوی ارائه دهند و امکان افزایش مبلغ وجود ندارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала