واشنگتن: ایالات متحده به افغانستان پشت نکرده است

© REUTERS / POOLU.S. State Department spokesman Ned Price speaks during the release of the "2020 Country Reports on Human Rights Practices" at the State Department in Washington, DC, U.S., March 30, 2021.
U.S. State Department spokesman Ned Price speaks during the release of the 2020 Country Reports on Human Rights Practices at the State Department in Washington, DC, U.S., March 30, 2021. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.01.2022
عضو شوید
سخنگوی وزارت امور خارجه ایالات متحده امریکا گفت، که ایالات متحده امریکا به مردم افغانستان پشت نکرده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از آماج، ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه ایالات متحده امریکا در ینک نشست خبری گفت، که ایالات متحده به مردم افغانستان پشت نکرده است.
پرایس افزود، که ایالات متحده خود را برای مقابله با تهدیدها و فرصت هایی که با آن مواجه است، قرار می دهد و به مشارکت و حمایت از مردم افغانستان ادامه خواهد داد.
پیش از این ند پرایس گفته بود، که ایالات متحده یکی از بزرگترین ارائه دهندگان کمک های بشردوستانه به افغانستان است و افزوده بود، که ایالات متحده خود قادر به جلوگیری از فاجعه انسانی در افغانستان نیست.
یادآوری می کنیم، که در تاریخ 15 اگوست گروه طالبان کنترول کامل افغانستان را به دست گرفت و پس از چند روز آخرین سرباز امریکایی افغانستان را ترک کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала