Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمریکا دومین کاروان بزرگ را به المپیک زمستانی پکن می‌فرستد

© AP Photo / Ahn Young-joonОлимпийские кольца и официальные талисманы игр на пляже в Канныне, Южная Корея
Олимпийские кольца и официальные талисманы игр на пляже в Канныне, Южная Корея  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.01.2022
عضو شوید
آمریکا فهرست ورزشکارانش که در رقابت‌های المپیک زمستانی پکن اشتراک خواهند کرد را فاش کرد و قرار است 114 مرد، 108 زن در این رقابت‌ها اشتراک کنند.
به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های المپیک زمستان پکن تا چند روز دیگر در کشور چین آغاز خواهد شد و کشور آمریکا یکی از مدعیان عنوان قهرمانی این رقابت‌ها است و با کشور میزبان رقابت تنگاتنگی خواهد داشت.
در همین حال این کشور فهرست ورزشکارانش را که در این رقابت‌ها اشتراک می‌کنند را مشخص کرد و طبق گزارش کلورادو اسپرینگز، 222 ورزشکار به نمایندگی از ایالت متحده آمریکا در این رقابت‌ها حضور خواهند یافت.
در کاروان آمریکا 114 مرد، 107زن و یک ورزش‌کار بدون جنسیت( غیردودویی) حضور خواهند داشت و چهار ورزشکار، پنجمین سفر خود را به بازی‌های زمستانی انجام می دهند. شان وایت و لیندزی جاکوبلیس در اسنوبورد، کتی اوهلندر در اسکلت و جان شوستر در کرلینگ ورزشکارانی اند که پنجمین حضور شان را در رقابت‌ها زمستانی تجربه خواهند کرد.
131 ورزشکار از جمع 222 ورزشکار برای نخستین بار حضور در این رقابت‌ها را تجربه خواهند کرد و از بین 92 پیشکسوت، 39 نفر آن تجربه کسب مدال را دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала