ایلان ماسک دوباره همه را شگفت زده کرد

© REUTERS / Mike BlakeПредприниматель Илон Маск
Предприниматель Илон Маск - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.01.2022
عضو شوید
در سال 2022، بازار های فناوری جهان شاهد محصول جدید - تلفن تسلا از ایلان ماسک خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، اخیراً شایعاتی به بیرون درز کرده که مدعی است شرکت تسلا در حال راه اندازی اولین گوشی هوشمند خود است که مجموعه‌ای از مشخصات منحصر به فرد را عرضه می‌کند و می‌تواند معادلات بازار این دستگاه‌ها را دگرگون سازد.
بسیاری از مردم قطعاً تصمیم به خرید تلفن تسلا خواهند گرفت، زیرا این یک تلفن هوشمند منحصر به فرد خواهد بود، با ویژگی هایی که هرگز در گوشی های هوشمند امروزی موجود نبوده است.
نتظار می‌رود این گوشی جدید تسلا دارای تراشه پیشرفته سری 8 اسنپدراگون کوالکام باشد، از رنگ‌هایی که با رنگ‌های موتر تسلا مطابقت دارند بهره ببرد، بهتر از هر گوشی دیگری به عنوان سوئیچ برای موتر های تسلا عمل می‌کند و می‌تواند به اینترنت Starlink متصل شود.
با مشخصات مشخصات دیگر این گوشی آشنا شوید:
سیستم عامل : اندروید 4.4 کیت‌کت
ابعاد صفحه :5.0 اینچ
حافظه داخلی :16 گیگابایت
باتری: لیتیوم پلیمری 2350 میلی‌آمپر
سیم کارت: دو سیم کارت (سیم کارت میکرو)
دوربین: 16.0 مگاپیکسل
ابعاد گوشی: 7.3 × 70 × 144 میلی‌متر
وزن: 151 گرم
گزارش دیگری نیز مدعی است که قابلیت اتصال به اینترنت استارلینک نه در گوشی بلکه در موتر تعبیه خواهد شد که فضای مناسب تری برای قرار دادن آنتن‌های بزرگ دارد. سپس وقتی اتصال 5-G در دسترس نبود یا کاربر می‌خواهد یک فیلم را تماشا کند، گوشی از طرق موتر به اینترنت متصل می‌شود. در واقع به این شکل، موتر یک اتصال ماهواره‌ای همیشه روشن را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا بتواند بسیاری از فعالیت‌های روزمره همچون کار از راه دور، گزارش سرقت و یا نحوه پارکینگ را به راحتی انجام دهد.
خود ایلان ماسک به طور مستقیم در توسعه تلفن تسلا نقش داشته و البته این تلفن هوشمند دارای ویژگی های منحصر به فردی است. یک باتری خورشیدی در پشت گوشی تعبیه شده است که به شما امکان می دهد در 30 دقیقه زیر نور خورشید دستگاه را 20 درصد شارژ کنید. بنابراین، به عنوان مثال، در حالی که به دور از تمدن سفر می کنید، و نمی توانید تلفن را شارژ کنید، می توانید همیشه با قرار دادن گوشی در معرض اشعه های خورشید تلفن خود را فعال نگهدارید. هیچ یک از تلفن های هوشمند موجود نمی توانند چنین فرصتی را به رخ بکشند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала