Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دورتموند نوع مصدومیت ارلینگ هالند را مشخص کرد

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.01.2022
عضو شوید
باشگاه بروسیا دورتموند می‌گوید که ارلینگ هالند ستاره نروژی این باشگاه مشکلات عضلانی دارد و باید مدتی را زیر نظر داکتران سپری کند.
به گزارش اسپوتنیک، شنبه شب و در جریان بازی دورتموند و هوفن‌هایم، ارلینگ هالند ستاره نروژی زنبورها در دقیقه 60 مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد.
پس از پایان بازی، مارکو روزه، سرمربی بروسیا دورتموند در مورد مصدومیت ستاره تیمش صحبت نکرد و به خبرنگاران گفت که باشگاه در این مورد وضاحت خواهد داد.
باشگاه دورتموند ساعتی قبل در مورد مصدومیت این بازیکن وضاحت داد و اعلام کرد که ستاره نروژی با مشکل عضلانی روبه‌رو است و باید تحت درمان در روزهای پیشرو قرار گیرد.
در بیانیه‌ای که باشگاه دورتموند به نشر رسانده، مدت زمان دوری این بازیکن از میادین را مشخص نساخته اما رسانه‎های آلمانی اعلام کرده‌اند که هالند 6 هفته دور از میادین خواهد بود و نمی‌تواند زنبورهای را در همراهی کند.
مصدومیت هالند می‌تواند ضربۀ محکمی به دورتموند بزند زیرا این تیم در مقطعی بسیار حساس از فصل قرار دارد و ضمن بازی‌های دشوار در بوندسلیگا، باید در پلی آف راه یابی به مرحله حذفی لیگ اروپا باید به مصاف گلاسکو رنجرز برود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала