Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سومین پیروزی برابر هالند؛ ببرهای آبی جام قهرمانی را بالای سر بردند + عکس

© Photo / ACB / تیم ملی کریکت افغانستانتیم ملی کریکت افغانستان
تیم ملی کریکت افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.01.2022
عضو شوید
تیم ملی کریکت افغانستان، در سومین بازی نیز برابر هالند به برتری رسید و جام قهرمانی را بالای سر برد.
به گزارش اسپوتنیک و به نقل از بورد کریکت افغانستان، تیم ملی افغانستان از تاریخ 21 الی 25 ماه جنوری در سه بازی یک روزه در چوکات سوپرلیگ شورای بین المللی کرکت به مصاف تیم هالند رفت و در نهایت توانست در هرسه بازی را تفاوت قابل ملاحظه‌ ببرد و جام قهرمانی این سلسله بازی را آن خود کند.
دیدار سوم این سلسله بازی‌ها که امروز در ورزشگاه کرکت "ایشین تون" شهر دوحه برگزار شد، ببرهای آبی با توپزنی عالی نجیب الله زدران و توپ اندازی بی‌نظیر قیس احمد به سومین پیروزی پیهم دست یافت.
در بازی امروز قرعه را افغانستان برد و نخست به توپزنی پرداخت که توانست در پنجاه آور تعین شده با ازدست دادن پنج ویکیت 254 دوش انجام دهد. نجیب الله زدران 71 دوش، ریاض حسن 50 دوش و رحمت شاه 48 دوش به سود تیم ملی افغانستان به دست آوردند، در حالیکه ویوین کنگما، کلیتون فلوید، براندن، ثاقب و ارین دت هرکدام یک ویکیت به سود تیم هالند بدست آوردند.
تیم هالند در بخش توپزنی پرداخت که در 44.4 آور با ازدست دادن تمام بازیکنان تنها 179 دوش انجام داد و بازی امروز را با تفاوت 75 دوش به تیم ملی افغانستان واگذار کرد.
در بخش توپزنی باری افغانستان قیس احمد سه ویکیت، راشد خان دو ویکیت، فضل الحق فاروقی، مجیب الرحمن، فرید احمد و عظمت الله عمرزی هرکدام یک ویکیت به سود ببرهای آبی بدست آوردند.
نجیب الله زدران با انجام 71 دوش جایزه بهترین بازیکن این بازی و سکات ایدورد جایزه بهترین بازیکن این تورنمنت را ازآن خود کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала