Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد دو سالۀ بارسا به کاپیتان چلسی

© REUTERS / ALASTAIR GRANTSoccer Football - FA Cup Semi Final - Manchester United v Chelsea - Wembley Stadium, London, Britain - July 19, 2020 Chelsea's Ruben Loftus-Cheek with Kurt Zouma and Cesar Azpilicueta after the match, as play resumes behind closed doors following the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19)
Soccer Football - FA Cup Semi Final - Manchester United v Chelsea - Wembley Stadium, London, Britain - July 19, 2020 Chelsea's Ruben Loftus-Cheek with Kurt Zouma and Cesar Azpilicueta after the match, as play resumes behind closed doors following the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.01.2022
عضو شوید
نشریه مترو مدعی است که بارسلونا به سزار آزپیلیکوئتا کاپیتان چلسی پیشنهاد دوساله ارائه داده و امیدوار است این بازیکن قراردادش را تمدید نکند و به صورت آزاد به نیوکمپ بیاید.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد سزار آزپیلیکوئتا مدافع اسپانیایی چلسی، با این باشگاه در تابستان آِینده به پایان می‌رسد و این امکان وجود دارد که کاپیتان آبی‌ها قراردادش را تمدید نکند و به دنبال چالش جدید به زادگاهش و یا کشور دیگری برود.
باشگاه بارسلونا و به خصوص ژاوی به این بازیکن توانایی بازی در چند پُست خط دفاع را دارد، علاقه‌مند است و می‌خواهد وی را در تابستان آینده به صورت آزاد جذب کند.
در همین حال نشریه مترو مدعی است که بلوگرانا به سزار آزپیلیکوئتا پیشنهاد دوساله ارائه داده و امیدوار است این بازیکن قراردادش را تمدید نکند و به صورت آزاد به نیوکمپ بیاید.
این خبر از سوی رسانه‌های اسپانیایی نیز تایید شده و در برنامه‌ ال چیرینگیتو نیز در خصوص پیوستن کاپیتان چلسی به بارسلونا بحث‌هایی صورت گرفته است.
آزپیلیکوئت تاکنون بیش از 450 بازی با پیراهن چلسی انجام داده و فصل گذشته نیز همراه با این تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала