بازار اسعار در انتظار سقوط شدید قیمت ارز مجازی

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر اسعار عددی دول مختلف میتوانند سلطه امریکا را نقش بر آب سازند
اسعار عددی دول مختلف میتوانند سلطه امریکا را نقش بر آب سازند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.01.2022
عضو شوید
کاهش ارزش بیت کوین و اتریوم در یک روز، بازار ارزهای مجازی را با بحران سقوط قیمت ارز های دیجیتال مواجه کرده و تحلیلگران آینده نه چندان مناسبی را برای ارز دیجیتال محبوب پیش بینی نموده اند.
به گزارش اسپوتنیک، تحلیلگران پیش بینی کردند که زمستان کریپتو (سقوط قیمت ارز های دیجیتال) ممکن است به زودی بازار جهانی را فرا بگیرد. بر اساس گزارش CNBC، سرمایه‌گذاران پس از فروش سریع دارایی‌های خود تازه شروع به بهبودی کرده‌اند، بیت‌کوین پس از سقوط اخیر خود کمی بهتر شده است، اما اوضاع در آینده ممکن است بدتر شود.
بازار منتظر تکرار وضعیت سال های 2017 و 2018 است، زمانی که بیت کوین به به سرعت حدود 80 درصد در مقایسه با اوج های تاریخی سقوط کرد. به نوبه خود، دیوید مارکوس، رئیس سابق رمزنگاری متا مطمئن است که زمستان رمزنگاری از قبل وارد شده است. او در توییتر خود نوشت: "زمان آن فرا رسیده است که دوباره روی حل مشکلات واقعی تمرکز کنیم و نه توکن‌ها.
 ارزش ارز دیجیتال در بازار رکورد زد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.11.2021
ارزش ارز دیجیتال در بازار رکورد زد
پانکاج بالانی مدیرعامل صرافی دلتا اعلام کرد چشم‌انداز فعلی بازاررمزارزها همچنان نزولی است. وی گفت از دست رفتن محدوده حمایتی روانی 40 هزار دالری موجب شده تا فشار فروش بیشتر شود. انتظار می‌رود در محدوده 35 هزار دالری تقاضا برای بیت‌کوین بسیار زیاد شود. در کوتاه مدت محدوده 45 تا 50 هزار دالری سطحی است که بازگشت بیت‌کوین به آن محتمل است با این حال با توجه به کمبود نقدینگی در بازار چشم‌انداز کلی همچنان نزولی خواهد بود.
تحلیلگران عقیده دارند با توجه به عکس‌العمل شدیدتر بیت کوین و ارزهای مجازی به شرایط حاضر به‌خاطر ماهیت آن‌ها، احتمالاً شاهد قیمت 30 هزار تا 32 هزار دالری برای بیت کوین خواهیم بود.
از سوی دیگر مارکوس سوتیریو، تحلیلگر گلدبلاک معتقد است بیت‌کوین در حال حاضر کمتر از ارزش واقعی خود در حال معامله است. او می‌گوید شاخص ترس و طمع همچنان ترس زیاد در بازار را نشان می‌دهد و این در واقع یک فرصت خرید است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала