Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی: مارسیال به صورت قرضی به سویا پیوست

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونی مارسیال بازیکن منچستریونایتد Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Манчестер Юнайтед"
آنتونی مارسیال بازیکن منچستریونایتد Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.01.2022
عضو شوید
باشگاه فوتبال سویا آنتونی مارسیال را تا پایان فصل از منچستریونایتد با قرارداد قرضی به خدمت گرفت.
به گزارش اسپوتنیک؛ آنتونی مارسیال که در فهرست خروجی باشگاه من‌یونایتد قرارداشت و برخی باشگاه‌های بزرگ از جمله بارسا و یوونتوس نیز به دنبال او بودند، سرانجام با قرارداد قرضی به سویا در لیگ اسپانیا پیوست.
این بازیکن 26 ساله دیروز سه‌شنبه وارد سویا شد و قبل از امضای قراردادش که تا جون اعتبار دارد، معاینات پزشکی را سپری نمود.
سویای‌ها برای به خدمت گرفتن ستاره فرانسوی شیاطین سرخ هزینا‌ی پرداخت نکرده اما باید بخشی از دستمزد وی را بپردازند.
مارسیال فردا پنجشنبه برای اولین بار با هم تیمی‌های جدیدش در سویا دیدار خواهد کرد، زمانی که بازیکنان این تیم پس از چند روز تعطیلی به تمرینات باز می‌گردند.
جام جهانی قطر رویای مارسیال؛
آنتونی مارسیال در حالبه سویا رفته که بتواند خود را برای حضور در ترکیب فرانسه در جام جهانی 2022 آماده سازد و ژول کونده مدافع میانی سویا هم همین هدف را دارد، اگرچه او در حال حاضر یکی از بازیکنان ثابت تیم دیدیه دشان است.
مارسیال که دومین ورودی سویا در جنوری به شمار می‌رود، جولن لوپتگی می‌تواند از وی به عنوان وینگر چپ یا به عنوان مهاجم انفرادی استفاده کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала