Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مهاجم سابق رئال: پیوستن امباپه به رئال حتمی است

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.01.2022
عضو شوید
فرناندو مورینتس مهاجم سابق رئال مادرید می‌گوید که کلیان امباپه مهاجم فرانسوی پی‌اس‌جی، فصل آینده برای رئال مادرید بازی خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد کلیان امباپه ستاره فرانسوی پاریسن‌جرمن تا پایان ماه جون سال 2022، با باشگاه پاریسی اعتبار دارد و با وجود تلاش‌های فراوان پی‌اس‌جی، این بازیکن برای تمدید قرارداد آماده نشده است.
رئال مادرید خواهان جذب این بازیکن به صورت آزاد در تابستان آینده است و خود بازیکن نیز می‌خواهد به جمع کهکشانی‌ها بپیوندد. با این حال برخی رسانه‌های فرانسوی مدعی اند که کلیان به تمدید قرارداد چراغ سبز نشان داده و در صورتی که خواسته‌هایش برآورده شود، در این تیم خواهد ماند.
فرناندو مورینتس مهاجم سابق رئال مادرید اما برخلاف رسانه‌های فرانسوی، عقیده دارد که پیوستن امباپه به جمع کهکشانی‌ها حتمی است و فصل بعد برای این تیم توپ خواهد زد.
او در این مورد به رسانه‌های اسپانیایی گفت:" کیلیان امباپه فصل آینده در ترکیب تیم رئال مادرید به میدان خواهد رفت. من بارها با فلورنتینو پرز رئیس باشگاه حرف زده‌ام و اطمینان دارم این اتفاق رخ خواهد داد. فلورنتینو پرز عاشق کیلیان امباپه بوده و اعتقاد دارد او بازیکنی متفاوتی است که می‌تواند سال‌ها در ترکیب رئال مادرید بازی کند."
مورینتس در حالی این ادعا را مطرح کرده که رئال چندین ماه است که خودش را آماده جذب امباپه می‌سازد و بازیکنی به خدمت نگرفته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала