کلوپ ویدیو

موترپرنده در اسلواکی مجوز پرواز گرفت + ویدئو

عضو شوید
مبتکر حمل و نقل در اسلواکی، نخستین موتر پرنده خود با قابلیت تبدیل شدن به هواپیما را با موفقیت آزمایش کرد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Carscoops مقامات اسلواکی مجوزهایی را برای مبتکر "کلاین ویژن" صادر کرده اند تا با موتر پرنده خود پرواز کند. این وسیله نقلیه گواهی ایمنی هواپیماهای کوچک تا متوسط ​​را دریافت کرد و اکنون می تواند بر فراز کشور پرواز کند. توسط گزارش شده است.
این وسیله نقلیه دو حالتی که Air Car نام دارد در کمتر از 3 دقیقه از یک موتر جاده‌ای به هواپیما تبدیل می‌شود و اکنون نیز پس از گذراندن تست‌های ایمنی اجازه رسمی پرواز دریافت کرده است.
در ماه مه سال 2016، پروفسور استفان کلاین راهش را از یک شرکت حمل و نقل هوایی اسلواکی به نام Aeromobil جدا کرد تا بر روی ماشین پرنده خود کار کند. یک تیم 8 نفره از آن زمان تاکنون حدود 100 هزار ساعت کار را برای پیش بردن نقشه‌های طراحی به مدل‌های کامپیوتری و نمونه‌های اولیه اختصاص داده‌اند.
این موتر اکنون بیش از 70 ساعت پرواز آزمایشی مطابق با استانداردهای آژانس ایمنی هوانوردی اروپا (EASA) شامل 200 برخاست و فرود در سفرهای بین‌المللی در مسیر دریافت گواهینامه قابلیت پرواز انجام داده است.
رنه مولنار، مدیر بخش هوانوردی غیرنظامی اداره حمل و نقل اسلواکی د این خصوص گفت: "مقام‌های حمل و نقل به دقت تمام مراحل توسعه منحصر به فرد AirCar را از آغاز آن در سال 2017 زیر نظر داشتند. ایمنی حمل و نقل بالاترین اولویت ما است.
این موتر پرنده نوآوری‌های برتر را با اقدامات ایمنی مطابق با استانداردهای EASA ترکیب می‌کند. این، دسته جدیدی از یک موتر اسپورت و یک هواپیمای قابل اعتماد را تعریف می‌کند. صدور گواهینامه آن هم کاری چالش برانگیز و هم جذاب بود."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала