Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وقتی امباپه ستاره دنیای موسیقی می‌شود+عکس

© REUTERS / Francois MoriPSG's Kylian Mbappe,left,t,controls the ball next to Basaksehir's Mehmet Topal, during the Champions League group H soccer match between Paris Saint Germain and Istanbul Basaksehir at the Parc des Princes stadium in Paris, Tuesday Dec. 8 , 2020.
PSG's Kylian Mbappe,left,t,controls the ball next to Basaksehir's Mehmet Topal, during the Champions League group H soccer match between Paris Saint Germain and Istanbul Basaksehir at the Parc des Princes stadium in Paris, Tuesday Dec. 8 , 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.01.2022
عضو شوید
کیلیان امباپه بازیکن پاریسن جرمن ستاره ای جهانی است که همه حرکاتش با بازتاب زیادی مواجه می شود.
به گزارش اسپوتنیک، امباپه با 19 گل در 28 بازی فصل درخشانی داشته اما حالا تصمیم گرفته است که وارد دنیای موسیقی شود.
در حقیقت ستاره مورد نظر رئال مادرید با هدفی خیریه تصمیم گرفته است که مستطیل سبز را با سن کنسرت عوض کند.
لوپاریزین گزارش داده است که امباپه در ضبط کنسرت خیریه"Les Enfoires" شرکت کرده است که قرار است توسط شبکهTF1 پخش شود. در حقیقت به نظر می رسد که امباپه یکی از جذابیت های جالب این مراسم خواهد بود.
اما Les Enfoires چیست؟ پاسخش ساده است. گروهی از هنرمندان داوطلب در حوزه های مختلف هستند که با هدف کمک به نیازمندان سالی یک بار کنسرت خیریه برگزار می کنند و درآمدهای حاصل از پخش تلویزیونی آن را به نیازمندان اهدا می کنند.
هر چند که برخی از هنرمندان حضور خود در این کنسرت را لغو کردند اما امباپه قرار است که اجرا کند. ستاره تیم ملی فرانسه در کنار توماس پسکت فضانورد، رنا کاپوچون ویولونیست ستارگان سرشناس و سلبریتی های حاضر در کنسرت بوده اند.
در حقیقت کیلیان با وجود برنامه شلوغش به وعده خود عمل کرده است. در سال 2019 نیز دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه در این کنسرت خیریه حاضر شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала