Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعتراض هواداران بر جانشین جدید بنتز؛ لمپارد گزینه مورد علاقه‌ی تافی‌ها

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر بازیکنان تیم اورتون Футбол. Тренировка ФК "Эвертон"
بازیکنان تیم اورتون  Футбол. Тренировка ФК Эвертон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.01.2022
عضو شوید
ویتور پریرا که به عنوان گزینه جدیدی سرمربیگری اورتون معرفی شد؛ پیش از شروع کارش مورد انتقاد هواداران قرار گرفت.
به گزارش اسپوتنیک؛ قبلی از این‌که ویتور پریرا سرمربی جدید اورتون کارش را شروع کند با اعتراض شدید هواداران این باشگاه روبرو شد.
سرمربی جدید اورتون در حالی معرفی می‌شود که انتصاب وی چندان به مزاج هواداران و سران باشگاه خوش نیامده است اما مشیری مثل انتصاب رافا بنتز عمل کرد.
مالک اورتون در حالی‌که چند نفر از اعضای هیئت مدیره مبنی بر انتصاب رافائل بنیتز توصیه کردند اما سرمربی اسپانیایی را انتصاب کرد که چندان نتیجه نداد.
در همین حال اما از فرانک لمپارد سرمربی سابق چلسی نیز به عنوان گزینه محتمل معرفی شده است و فعلا مالک تافی‌ها می‌خواهد در این انتصاب کمی محتاط‌ ‌تر عمل کند.
از وین رونی مهاجم سابق اورتون و سرمربی کنونی دربی کانتی نیز برای جانشینی بنتز یاد شده بود اما مشیری با آن مخالفت کرده و سرانجام پریرا به طور موقت تا پایان فصل سرمربی اورتون شد.
با توجه به اینکه اورتون در حال حاضر تنها 4 امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد اما سرمربی پرتگالی امیدوار است که روند خوب را طی کند و بتواند به یک قرارداد دائمی دست یابد.
با انتشار اخبار انتصاب قریب الوقوع پریرا در سه شنبه‌شب، گرافیتی در گودیسون پارک ظاهر شد که فقط روی آن نوشته شده بود "پریرا بیرون، لمپارد داخل"
لمپارد امیدوار بود که بتواند دوران مدیریتی خود را در گودیسون پارک احیا کند، روز سه‌شنبه دقیقاً یک سال از برکناری او توسط چلسی می‌گذرد.
طرفداران اورتون نیز عصر سه‌شنبه در ساختمان‌های لیورپول در اسکله‌‌ی که متعلق به مشیری است؛ تظاهرات کردند و چندین بنر در دست داشتند که به قرار ملاقات‌های او و اداره باشگاه معترض بودند.
پریرا برای سومین بار پیشنهد مدیریت اورتونرا دریافت کرده در حالی‌که دوبار قبلی را رد کرده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала