Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چرا رئال عجله‌ای برای خرید هالند ندارد؟

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.01.2022
عضو شوید
رئال مادرید برعلاوه کیلیان امباپه به خرید ارلینگ هالند دیگر ستاره گلزن جوان فوتبال جهان نیز چشم دوخته است.
به گزارش اسپوتنیک، آ.اس گزارش داده است که به دو دلیل رئال مادرید فعلا عجله‌ای برای خرید ارلینگ هالند مهاجم نارویایی نداشته است.
دلیل اول این است که ارلینگ اخیرا مصدوم شده است و حجم بالای مصدومیت های وی در ماه های اخیر باعث شده تا رئال منتظر مشخص شدن شرایط پزشکی وی باشد.
آ. اس گفته است که مصدومیت‌های هالند، ممکن است نشانی از سندورمی که هازارد و بیل به آن مبتلا شده اند باشد و این بازیکن نتواند پتانسیل بالای خود را به نمایش بگذارد.
مورد دیگر هم مربوط به بیماری قلبی وکیلش مینو رایولا است که فعلا همه چیز را در موردش متوقف کرده است.
فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی هم تایید کرده که رئال به دنبال هالند است اما از نظر وی مفهومی ندارد که رئال بخواهد هالند و امباپه را با هم در ترکیبش داشته باشد.
در نهایت باید دید که ماشین گلزنی دورتموند به چه تیمی خواهد رفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала