Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تنیس آسترالیا؛ 4 فوق ستاره مدعی برای قهرمانی تاریخی + عکس

© AP Photo / Lee Jin-manオーストリアのドミニク・ティエム選手
オーストリアのドミニク・ティエム選手 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.01.2022
عضو شوید
ستیسپاس؛ مددف، بریتینی و رافا نادال 4 بازیکنی هستند که به مرحله نیمه نهایی اوپن استرالیا رسیده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک؛ مسابقات تنیس گرنداسلم آسترالیا وارد حساس‌ترین مرحله‌اش شد و 4 بازیکن به نیمه نهایی این مسابقات رسیدند.
استفانوس ستیسپاس؛ دنیل مددف، متئو بریتینی و رافائل نادال 4 تنیسور برتر امسال هستند که در نبود نواک جوکوویچ صربستانی تا این مرحله پیش آمده‌اند و هر کدام مدعی برای کسب عنوان قهرمانی است.
بازی‌های نیمه نهایی فردا جمعه در ورزشگاه "رود لاور آرنا" در ملبورن پارک برگزار می‌شود.
هر چهار بازیکن نیمه‌نهایی این مسابقات شانس دارند که نام خود را در کتاب رکوردها ثبت کنند. ابتدا قرار است نادال با بریتینی روبرو شود که از ساعت 8:00 این دیدار شروع می‌شود. سپس ستیسپاس و مددف نیمه نهایی دوم را برگزار می‌کنند که از ساعت 1:00 چاشت آغاز خواهد شد.
گفتنی‌ست که در این بین اما نادال فرصت دارد تا تنها تنیسوری باشد که بیشترین قهرمانی در گرنداسلم‌ها را در کارنامه‌اش ثبت می‌کند.
این فوق ستاره اسپانیایی پیش از این با کسب 20 گرنداسلم (1 جام استرالیا اوپن، 13 فرانس اوپن، 4 یو‌اس اوپن و 2 ویمبلدون) با نواک جوکوویچ (20 گرنداسلم) و راجر فدرر (20 گرنداسلم) مساوی کرده بود و حالا فرصت تاریخ سازی دارد تا مهم‌ترین جام تاریخ خود را و دومین جام گرنداسلم استرالیا اوپن را کسب نماید.
در همین حال دنیل مددف تنها یک گرنداسلم (یو اس اوپن) را در کارنامه‌اش دارد اما ستسیپاس و بریتینی تا کنون موفق به کسب آن نشده‌اند و هر کدام که امسال قهرمان آسترالیا شود شگفتی‌ساز و تاریخی‌ساز خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала