Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زنبورها خواستار معاوضه سه بازیکن رئال با هالند + عکس

© AP Photo / Martin Meissnerارلینگ هالند -دورتموند
ارلینگ هالند -دورتموند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.01.2022
عضو شوید
در حالی‌که رئال مادرید قصد دارد ارلینگ هالند را به خدمت بگیرد، در بدل این ستاره نروژی حالا دورتموند 3 ستاره تیم مادریدی را می‌خواهد.
به گزارش اسپوتنیک؛ گزارش‌هایی نشر شده که نشان می‌دهد رئال مادرید در تلاش است تا ارلینگ هالند ستاره دورتموند را به خدمت بگیرد.
اما نشریه کاتالانی ال ناسیونال با انتشار خبری آورده که زنبورها به جای اعجوبه نروژی شان، سه بازیکن رئال را درخواست کرده‌اند و تردیدهایی وجود دارد که آیا رئال با این درخواست موافقت می‌کند یا خیر.
گفته می‌شوود که لوکا یوویچ، میگوئل گوتیرز و ادواردو کاماوینگا سه بازیکنی هستند که مورد درخواست دورتموند قرار گرفته است.
این سه بازیکن درجه اهمیت متفاوتی در سانتیاگو برنابئو دارند و مشخص نیست که آیا سلسله مراتب باشگاه این پیشنهاد را بررسی خواهند کرد یا خیر.
در همین حال به نظر می‌رسد که رئال واقعا می‌خواهد هالند را جذب نماید، زیرا باشگاه دوست دارد او را با کیلیان امباپه هم بازی سازد.
اما آیا رئال با معاوضه سه بازیکن در ازای ارلینگ هالند موافقت می‌کند؟
یوویچ از زمان حضورش در اینتراخت فرانکفورت در رادار دورتموند بوده و می‌تواند پس از یک دوره سخت در مادرید به آلمان برگردد.
میگل گوتیرز یک مدافع چپ 20 ساله است که از رده‌های پایین رئال مادرید عبور کرده و انتظار می‌رود چیزهای بزرگی از او به عنوان وارث بلندمدت مارسلو به دست آید. مشخص نیست که فلورنتینو پرز با توجه به پتانسیل عظیمی که دارد، انتقالش را تایید خواهد کرد یا خیر.
دورتموند به دنبال تکرار تحول حکیمی با گوتیرز است که با توجه به سابقه آنها بسیار محتمل است.
ملی پوش مراکشی به عنوان یک جوان تست نشده با پتانسیل وارد سیگنال ایدونا پارک شد. با این حال، او به لطف بنیادی که در آلمان داشت، تبدیل به یکی از بهترین مدافعان راست جهان شد.
خروج ادواردو کاماویگا از پایتخت اسپانیا نیز چندان ساده نیست. پرز تنها تابستان گذشته خرید برجسته‌اش از رن را تایید کرد و این ملی پوش فرانسوی به عنوان بخش مهمی از برنامه‌های آینده باشگاه در نظر گرفته شده است.
در حالی‌که تونی کروس و لوکا مودریچ به آرامی به مراحل پایانی حرفه‌ای بزرگ و درخشان شان ‌نزدیک می‌شوند، او به عنوان یک گزینه بلند مدت در میانه زمین دیده می‌شود.
از بین سه بازیکنی که گفته می‌شود درخواست شده، تنها خروج لوکا یوویچ ساده به نظر می‌رسد و باید دید که آیا این گزینه‌ای است که لوس بلانکوس به دنبال آن خواهد بود یا خیر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала